خبرگزاری کار ایران

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه اعلام کرد

آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۷۴

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه از آغاز به کار طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان قوه قضاییه در سراسر کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام عاملی با اعلام این خبر افزود: یکی از مهمترین وظایف والدین توجه به موضوع فرزندپروری است و کارکنان دستگاه قضایی عمدتا به دلیل کثرت کار و فراوانی پرونده‌ها، فرصت کافی برای پرداختن به مسایل مرتبط با خانواده را ندارند و در بسیاری از موارد نیز محدودیت های شغلی مانع از رشد و شکوفایی استعداد فرزندان می شود. به همین جهت یکی از تاکیدات ریاست معظم قوه قضاییه برنامه ریزی امور فرهنگی در حوزه مسایل خانواده کارکنان بوده که در همین راستا طرح سنجش و پرورش استعداد و مهارت فرزندان قضات و کارکنان در دستور کار قرار گرفته است.

وی در ادامه اظهار کرد: این طرح شامل دو بخش سنجش و پرورش است. در گام اول اطلاعات مربوط به علایق، استعدادها و مهارت های فرزندان شناسایی شده و در گام دوم متناسب با نوع و فراوانی نتایج گام اول، امکانات و زیرساخت های لازم برای پرورش، هدایت و حمایت از استعدادها و مهارت های فرزندان فراهم خواهد شد.

رئیس امور فرهنگی قوه قضاییه، در پایان از قضات و کارکنان اداری قوه قضاییه در سراسر کشور درخواست کرد که در این طرح جامع کشوری مشارکت نمایند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز