خبرگزاری کار ایران

جلالی‌زاده در گفت‌وگو با ایلنا:

اصلاح‌طلبان نمی‌توانند در این دوره نامزد عاریه‌ای داشته باشند/ مناظرات نقش تعیین کننده‌ای در محبوبیت یک کاندیدا دارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۰۴۶۲

یک فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: جریان اصلاحات باید تمام تلاش خودش را به کار گیرد تا یک نامزد کاملاً اصلاح طلب معرفی کند.

جلال جلالی‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره این‌که یکی از نامزدهای شرکت کننده در این دوره از انتخابات نسبت به زنده نبودن مناظرات انتخاباتی ابراز نگرانی کرده است، گفت: مناظرات برای هر فردی که در انتخابات شرکت می‌کند؛ چه از جناح اصولگرا و چه اصلاح‌طلب بسیار مهم است.

این عضو شورای مرکزی حزب اتحاد ملت بیان کرد: نامزدی که قدرت اقناع، تحلیل مسائل و فائق آمدن بر مسائل را داشته باشد، می‌تواند بر عامه مردم تاثیر بگذارد. در مناظرات است که می‌توان تشخیص داد چه کسانی می‌توانند مسائل اجرایی کشور را پیش ببرند.

وی  افزود: شخصی پیروز مناظرات است که اشراف خوبی بر آمارها و اعداد و ارقامی که مطرح می‌شود، داشته باشد. 

جلالی‌زاده یادآور شد: افرادی که در این دوره از انتخابات شرکت کرده‌اند، در فضای اجرایی کشور نقش داشته‌اند و اگر نقطه ضعفی امروز وجود دارد، متوجه آن‌ها هم است و این آقایان دخیل و سهیم هستند.

وی خاطرنشان کرد: مردم نسبت به آینده نگران هستند و امید دارند کسانی که در این مقطع قرار است در قامت ریاست‌جمهوری حاضر شوند افرادی توانمند و نسبت به مسائل مختلف تسلط کافی داشته باشند تا بتوانند افکار عمومی را اقناع و به پای صندوق‌های رأی بیاورند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مشاهده کردیم که مناظرات در دوره‌های قبل  توانست یک نامزد را از گردونه رقابت خارج و موجب محبوبیت یک کاندیدای دیگر شود و بسیار هم موثر واقع شد.

وی با اشاره به پاندمی بیماری کرونا گفت: امروز شاهده همه‌گیری بیماری کرونا هستیم و مردم وقت بیشتری را در منازل خودشان می‌گذارنند؛ از همین رو مناظرات این دوره بیشتر از دفعات قبل دیده خواهد و به طبع تاثیرگذاری بیشتری خواهد داشت.

جلالی‌زاده در پاسخ به سوالی مبنی بر این که در این دوره باتوجه به شرایط موجود گمانه‌زنی می‌شود بازهم اصلاح‌طلبان با کاندیدای میانه‌رو ائتلاف کنند و صحبت از علی لاریجانی رئیس پیشین مجلس شورای اسلامی است، گفت: این دوره از انتخابات اگر اصلاح طلبان با نامزدی غیر از جریان اصلاحات وارد میدان رقابت شوند، آخرین باری است که شرکت می‌کنند چرا که با این کارشان موجبات سردی مردم از این جریان را فراهم می‌کنند.

وی ادامه داد: در جریان اصلاحات هستند کسانی که تشنه قدرتند و می‌خواهند به هر طریقی شده است در عرصه بمانند! در صورتی که جریان فکری و سیاسی اصلاحات باید پایه بگذارند و افکار و اندیشه این مورد قبول جامعه رأیش است نامزد معرفی کند.

این فعال سیاسی تاکید کرد: جریان اصلاحات باید تمام تلاش خودش را به کار گیرد تا یک نامزد کاملاً اصلاح‌طلب معرفی کند و باید از گذشته عبرت بگیرد و نامزد از جریان دیگری عاریه نگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز