خبرگزاری کار ایران

میرزایی در گفت‌وگو با ایلنا:

نمایندگان مجلس برای یکدست شدن کشور لحظه‌شماری می‌کنند/ بگویند مجلس تا امروز کدام‌یک از مشکلات مردم را رفع کرده است؟

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۷۲۷

یک نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس لحظه‌شماری می کنند تا با به دست گرفتن قوه مجریه،‌کشور را یکدست کنند.

جلال میرزایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در واکنش به خبر دیدار امروز جمعی از نمایندگان با رئیس قوه قضائیه باتوجه به این که وی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری است، گفت: این اشخاص طیفی هستند که در این مدت یکسالی که روی کار آمده‌اند برای چنین روزی لحظه شماری می‌کردند تا شخصی را از جریان خودشان به عنوان رئیس قوه مجریه بالا بیاورند و کشور را یک‌دست کنند.

این نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این مدت یکسالی که نمایندگان مجلس به روی کارآمدند انتقاد و زیر سوال بردن دولت جزء صحبت‌های ثابت‌شان بوده است؛ بنابراین غیر قابل انتظار نیست نشست داشته باشند و تقسیم کار کنند.

وی افزود: اتفاقا این افراد کسانی هستند که تا پیش از ورود خودشان به مجلس، نمایندگان فراکسیون امید را که در دوره قبل حتی جلسه‌ای هم با آقای روحانی نداشتند و در نطق‌هایشان هم حمایتی از دولت نمی‌کردند را به «وکیل الدوله» بودن متهم می‌کردند. 

میرزایی خاطر  نشان کرد: حال امروز که خودشان بر سرکار آمده‌اند از اساس می‌خواهند دولتی را به وجود بیاورند و تا امروز دوبار برای آمدن اقای رئیسی به عرصه انتخابات نامه نوشته‌اند و در حال حاضر هم نشست دارند و رفتارشان با آن چیزی که پیش از مجلس بیان می‌کردند و ادایش را در‌می‌آوردند متفاوت هستند. 

وی گفت: این جریان، دیگران را زیر سوال می‌برند و امروز عجیب عمل می‌کنند و نمی‌دانم در این مدت که به مجلس آمدند چه مشکلی را حل کردند که می‌خواهند به این رویکردشان ادامه دهند و قوه مجریه را در اختیار بگیرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز