خبرگزاری کار ایران

کدخدایی:

تاکنون احراز و عدم احراز صلاحیت هیچ‌کس مشخص نشده است/ رسانه‌ها از انتشار شایعات بپرهیزند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۶۸۳

سخنگوی شورای نگهبان گفت: تاکنون احراز صلاحیت یا عدم احراز هیچ فردی مشخص نشده و در شورای نگهبان هنوز به آن نرسیدیم چراکه باید به همه نظرات کارشناسی رسیدگی و بررسی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، عباسعلی کدخدایی در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی دقایقی قبل پیرامون روند بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جلسات کارشناسی ادامه دارد و نیاز است و ما در جلسه امروز به ادامه بررسی خواهیم پرداخت.

وی در پاسخ به سوالی ابراز داشت: تاکنون احراز صلاحیت یا عدم احراز هیچ فردی مشخص نشده و در شورای نگهبان هنوز به آن نرسیدیم چراکه باید به همه نظرات کارشناسی رسیدگی و بررسی شود.

کدخدایی درخصوص انتشار شایعاتی پیرامون تایید یا عدم تایید صلاحیت برخی کاندیداها، اظهار داشت: من این موارد را دیدم و عکس‌العمل هم نشان داده و این مطالب را تکذیب کردم. از همه دوستان و علاقمندان درخواست می‌کنیم که از انتشار این شایعه‌ها بپرهیزند. اگر مساله‌ای نیاز به اطلاع‌رسانی باشد ما حتما از طریق رسانه‌های رسمی به اطلاع مردم عزیز خواهیم رساند.

وی در پایان پیرامون اتمام مهلت ۵ روز اول بررسی صلاحیت‌ها، گفت: نمی‌توانم از هم‌اکنون بگویم که از مهلت ۵ روز دوم استفاده خواهد شد یا نه؛ همه چیز منوط به برگزاری جلسه امروز است، اگر به این نتیجه برسیم که نیاز به تمدید است، از ۵ روز دیگر استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز