خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به تذکر خضریان مطرح کرد:

کمیسیون بهداشت و درمان ضرب و شتم خبرنگار را توسط نیروی حراست دانشگاه شهید بهشتی پیگیری کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۴۸۵

رئیس مجلس به کمیسیون‌های بهداشت برای رسیدگی به درگیری مأمور دانشگاه شهید بهشتی با یک خبرنگار مأموریت داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز (چهارشنبه  ۲۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی گفت: متأسفانه باخبر شدم یکی از خبرنگاران خانم به نام فائزه مومنی که برای تهیه گزارش از نحوه واکسیناسیون و ادعای وزارت کشور درباره اعلام کد واکسن‌ها گزارش تهیه می‌کرد، دچار آسیب و شکستگی انگشت دست شد.

نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: متأسفانه حراست دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در زمان خروج این خبرنگار تصور می‌کرد او اطلاعات و اخباری تهیه کرده که مناسب نیست، از این رو با خبرنگار درگیر شد و در نهایت انگشتان دست این خانم آسیب دید و شکسته است و در حال حاضر در دستان او پیچ و مهره کار گذاشته شده است.

وی بیان کرد: متأسفم برای مسئولین دانشگاه شهید بهشتی که تاکنون به صورت رسمی از جامعه خبری و رسانه‌ای کشور عذرخواهی نکرده‌اند. از آقای نمکی وزیر بهداشت درخواست دارم به سرعت به این موضوع رسیدگی کند و با متخلفین برخورد شود، همچنین گزارش شفافی به مجلس و کمیسیون بهداشت ارائه شود در غیر این صورت مجلس با این موضوع به صورت جدی برخورد می‌کند.

محمدباقر قالیباف در واکنش به این تذکر گفت: چنین برخوردی با خبرنگارانی که با مشقت و سختی به دنبال بررسی مسائل و اطلاع‌رسانی به افکار عمومی هستند، قابل پذیرش نیست. از کمیسیون بهداشت و درمان می‌خواهیم پیگیر این گزارش باشند، همچنین کمیسیون اصل ۹۰ در صورتی که شکایتی در این زمینه دریافت کرد به آن رسیدگی کند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز