خبرگزاری کار ایران

عمویی به ایلنا خبر داد؛

بررسی آخرین تحولات سرزمین‌های اشغالی در جلسات کمیسیون امنیت ملی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۶۹

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس جزئیات جلسات دیروز و امروز این کمیسیون را تشریح کرد.

ابولفضل عمویی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا،  درباره جلسات کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دیروز و امروز جلسات کمیسیون امنیت ملی به بررسی لوایح ارجاعی به کمیسیون و گزارش کمیته‌های تخصصی درباره این لوایح اختصاص داشت. 

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه  داد: پس از ارایه گزارش کمیته‌های روابط خارجی و امنیت، مجموعا ۱۰ لایحه مورد تایید کمیسیون امنیت ملی قرار گرفت و نظر کمیسیون درباره این لوایح به کمیسیون اصلی ارسال شد.

وی افزود: همچنین در جلسه امروز کمیسیون با حضور کارشناسان مطلع آخرین تحولات فلسطین و سرزمین‌های اشغالی مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. 

عمویی بیان کرد: این جلسه نمایندگان ضمن محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی در جهت اشغال خانه‌های فلسطینیان در محله شیخ جراح قدس، اعمال محدودیت برای حضور مسلمانان در مسجد الاقصی و همچنین بمباران مناطق مسکونی در غزه، ایستادگی جانانه جریان مقاومت در فلسطین را تقدیر کردند و مقاومت را تنها راه آزادی فلسطین و قدس شریف دانستند و پیگیری موضوع در مجامع بین المللی تاکید کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز