خبرگزاری کار ایران

سرتیپ نصیرزاده:

دشمن امروز به جنگ سایبری و شناختی روی آورده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۲۱۹

فرمانده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر این که وظیفه جوانان، تقویت خود در عرصه‌های شناختی و افزایش آگاهی لازم در زمینه جنگ نرم است، گفت: عرصه جنگ‌ها در دنیای امروز متنوع شده و دشمن به جنگ سایبری و شناختی رو آورده است.

به گزارش ایلنا، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده در دیدار چهره به چهره با کارکنان وظیفه آموزشی در فرماندهی آموزش‌های هوایی شهید خضرایی که به صورت وبیناری با مراکز آموزشی پایگاه‌های هوایی شهید بابایی اصفهان و شهید دوران شیراز برگزار شد، با بیان اینکه نیروی رزم در نیروی هوایی ارتش خلبانان هستند، گفت: تمام تلاش ما در نیروی هوایی این است که از تخصص و توانمندی سربازان در بخش‌های پشتیبانی استفاده کنیم تا بهره‌وری کار افزایش یابد.

وی افزود: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در تمام دیدارهای عمومی و خصوصی با فرماندهان نیروی هوایی ارتش، به طور ویژه در مورد سربازان توصیه‌های ارزشمندی کرده‌اند و به طور کل نگاه خاص و ویژه‌ای به سربازان و دغدغه‌های آنها به عنوان آینده‌سازان کشور دارند و ما نیز ملزم به اجرای فرامین و توصیه‌های معظم‌له هستیم.

 سرتیپ نصیرزاده با بیان اینکه نظم و انضباط لازمه کار نظامی‌گری و محیط ‌های نظامی است، ادامه داد: بهره‌گیری و اجرای امور انضباطی برای آگاهی بخشی به سربازان و در راستای حفظ شأن و شخصیت سربازان انجام می‌گیرد.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به پیشرفت‌های نیروی هوایی در سال‌های اخیر گفت: هواپیما، پیچیده‌ترین فناوری در جهان است، به طوری که از تمام علوم با گرایش‌های مختلف در ساخت آن استفاده می‌شود و نیروی هوایی در سال‌های پس از انقلاب اسلامی، پیشرفت قابل توجهی در ساخت هواپیما و شبیه‌سازها و قطعات آن داشته است.

وی با اشاره به نقش نیروی هوایی ارتش در دوران دفاع مقدس تصریح کرد: نیروی هوایی در دوران دفاع مقدس وظایف حیاتی و متعددی برعهده داشت که از جمله آن می‌توان، حمله به تاسیسات نظامی و اقتصادی عراق با هدف فلج کردن اقتصاد آن کشور و جلوگیری از پشتیبانی از جبهه جنگ، پشتیبانی از سایر نیروها مانند نیروی زمینی و دریایی و حملات آفندی به خاک دشمن و همچنین مواردی مانند اسکورت نفتکش‌ها اشاره کرد و در این راه خلبانان زیادی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

سرتیپ نصیرزاده خاطرنشان کرد: در دنیای امروز عرصه جنگ‌ها متنوع شده و دشمن به جنگ سایبری و شناختی رو آورده است. وظیفه شما جوانان عزیز، تقویت خود در عرصه‌های شناختی و افزایش آگاهی لازم در زمینه جنگ نرم است.

در این مراسم به سوالات طرح شده از سوی سربازان و کارکنان وظیفه نیروی هوایی ارتش که از مراکز آموزشی ارسال شده بود، توسط امیر سرتیپ نصیرزاده، و معاون نیروی انسانی این نیرو پاسخ داده شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز