خبرگزاری کار ایران

جهانگیری مصوبه خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی را ابلاغ کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۱۷۷

معاون اول رئیس‌جمهور تصویب‌نامه مربوط به تصمیم‌گیری درباره خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی و مصوبه تعیین مرز مجاز ریلی در پارس آباد مغان استان اردبیل را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، با امضای اسحاق جهانگیری تصویب‌نامه مربوط به تصمیم‌گیری درخصوص خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ از محل تسهیلات بانکی ابلاغ شد.

هیات وزیران در جلسه پانزدهم اردیبهشت ۱۴۰۰ به پیشنهاد مشترک وزارت جهادکشاورزی و معاونت حقوقی رییس جمهوری و به منظور تأمین نظر مجلس شورای اسلامی، درخصوص مصوبه مربوط به تسهیلات بانکی برای خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی در سال زراعی ۱۴۰۰- ۱۳۹۹ تصمیم‌گیری کرد.

بر این اساس، وزارت جهاد کشاورزی (سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران) مجاز است براساس تصمیم شورای قیمت‌گذاری و اتخاذ سیاست‌های حمایتی محصولات اساسی کشاورزی، از محل تسهیلات مربوط برای خرید توافقی و حمایتی محصولات کشاورزی در سال زراعی فوق اقدام کند.

ابلاغ مصوبه تعیین مرز مجاز ریلی در پارس آباد مغان استان اردبیل

اسحاق جهانگیری همچنین تصویب‌نامه مربوط به تعیین مرز مجاز ریلی در منطقه تازه کند پارس آباد مغان در استان اردبیل را هم ابلاغ کرد.

هیات وزیران در جلسه بیست و دوم اردیبهشت ۱۴۰۰ در اجرای تبصره (۱) ماده (۱۰۳) قانون امور گمرکی و به موجب یادداشت تفاهم چهاردهمین اجلاس کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان، راه مجاز گمرکی در منطقه تازه کند پارس‌آباد مغان در استان اردبیل را به عنوان مرز مجاز ریلی جهت ورود و خروج کالا و مسافر تعیین کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز