خبرگزاری کار ایران

ظریف با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا دیدار کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۸۰۰۷

وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف در ادامه دیدارهای خود در ایتالیا با پتروچلی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای این کشور دیدار کرد. 

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار با اشاره به روابط ١۶٠ ساله بین دو دولت، ارزیابی مثبتی از زمینه های همکاری با ایتالیا بویژه در بخش اقتصادی و همکاری شرکت‌های کوچک و متوسط دو کشور ارائه و خواستار رفع موانع موجود و آماده سازی روابط برای ورود به دوره جدیدی از همکاری های بین دوکشور خصوصا در حوزه همکاری های اقتصادی شد.

وی در ادامه به شرایط خطرناک بوجود آمده در منطقه ناشی از اقدامات رژیم صهیونیستی اشاره کرد و تحرکات خصمانه علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

ظریف همچنین بر اهمیت روابط سیاسی و پارلمانی دو کشور تاکید کرد.

وزیر امور خارجه کشورمان در این دیدار دیدگاه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اوضاع در یمن و افغانستان را نیز تشریح کرد.

پتروچلی رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس سنای ایتالیا نیز در این دیدار اهمیت روابط دو کشور و همچنین علاقمندی به گسترش همکاری های پارلمانی دو کشور را مورد تاکید قرار داد و ظرفیت همکاری‌های فی‌مابین  را فراتر از شرایط موجود ارزیابی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز