خبرگزاری کار ایران

گودرزوند طی تذکر شفاهی:

باید در انتخاب وزیر صمت دقت می‌کردیم/ قالیباف: سوال از رزم حسینی درباره عملکرد وزارتخانه بود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۹۳۱

رئیس مجلس در پاسخ به تذکر عضو کمیسیون برنامه و بودجه درباره سوال کریمی قدوسی از وزیر صمت، گفت: سوال از وزیر درباره شخص وزیر نبوده بلکه درباره عملکرد وزارتخانه صمت است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، در جریان نشست صحن علنی امروز سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت مهرداد گودرزوندچگینی نماینده رودبار طی تذکری، گفت: برطبق ماده ۲۰ تذکر دارم، آقای رئیس، آقای کریمی قدوسی گفتند که هنوز وزیر انتخاب نشده ایشان سوال کردند، مگر غیر از این است که ایشان برای انتخاب این وزیر بسیار وقت گذاشت.

وی افزود: ما از اول هم اعتقاد داشتیم که این وزیر در انجام وظایف ناتوان است و نمی‌تواند اداره صنعت کشور را برعهده بگیرد. برخی بسیار تلاش کردند که این اتفاق بیفتد، در حال حاضر بیش از یک ساعت وقت مردم گرفته شده است.

گودرزوند ادامه داد: آیا به صرف دادن دو کارت مشکل مملکت ما حل می‌شود، آیا نباید در انتخاب وزیر دقت می‌کردیم؟ آیا مجلس نقشی در انتخاب وزیر نداشت؟ چرا بایست کاری را انجام دهیم که امروز سوال کنیم و مسائلی که خودمان دلمان می‌خواهد امروز مطرح کنیم. اگر در زمان خودش می‌توانستیم وزیر را انتخاب می‌کردیم که بخشی از مشکلات را حل می‌کرد، امروز سوال طرح کنیم. نمایندگانی که تلاش کردند و مجلس را برای انتخاب این وزیر متقاعد کردند باید پاسخگو باشند.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این نماینده مطرح کرد: آقای گودرزوند اولا آیین‌نامه روالی دارد و سوالات بر اساس نوبت مطرح می‌شود و در کمیسیون موضوع سوال به شکل ملی یا منطقه‌ای تقسیم‌بندی می‌شود، این سوال ملی بوده و در نوبت بوده است و بر اساس روال آیین‌نامه این سوال مطرح شده است.

وی ادامه داد: این سوال در مورد شخص وزیر نیست، سوال کریمی درباره عملکرد وزارتخانه است و وزارتخانه باید پاسخگو باشد. این سوال می‌تواند طبق آیین‌نامه در دستور قرار گیرد و تذکر جنابعالی می‌تواند وارد نباشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز