خبرگزاری کار ایران

روز چهارشنبه برگزار خواهد شد؛

تجمع مردم تهران در حمایت از فلسطین

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۸۹۷

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۵ عصر در میدان امام حسین (ع) با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحسن محمودی سه شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه در جمع خبرنگاران بیان کرد: امروز فلسطین از یک سو شاهد مقاومت جانانه و از سوی دیگر شاهد قتل عام مظلومانه است و آنچه که در فلسطین اشغالی می گذرد بشارت آزادی قدس شریف را می دهد.

وی ادامه داد: فلسطین قهرمان با تمام وجود در برابر رژیم غاصب صهیونیست ایستاده و با قامت استوار از قدس شریف قبله اول مسلمین دفاع می کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: فلسطین و فرزندان مقاوم فلسطین و پرورش یافتگان مکتب حاج قاسم‌ سلیمانی شهید قدس مصمم هستند طومار ننگین رژیم صهیونیستی را در هم بپیچند.

محمودی با اشاره به شهادت مظلومانه کودکان و زنان فلسطینی گفت: اگر چه سردمداران استکبار در برابر این همه سبعیت و وحشیگری سکوت اختیار کرده اند، ولی ملت های آزاده دنیا بیش از هر زمانی این جنایات را محکوم کرده و تنفر خویش را از این رژیم کودک کش ابراز داشته اند.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عنوان کرد: مردم انقلابی تهران همگام با سایر ملت ها از تهران ام القرای جهان اسلام با فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل انزجار خویش را از جنایات اسرائیل ابراز داشته و اعلام خواهند کرد که فلسطین تنها نیست.

محمودی گفت: تجمع مردم تهران روز چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ از ساعت ۵ عصر در میدان امام حسین(ع) با رعایت دستورات بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار خواهد شد.

وی از مردم فهیم و انقلابی تهران درخواست کرد: با رعایت دقیق مسائل بهداشتی، با پرچم فلسطین، دست نوشته و جلوه های تبلیغی مناسب در این مراسم شرکت کرده و پیام حمایت خود از فلسطین را به دنیا مخابره کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز