خبرگزاری کار ایران

واعظی در آیین اختتامیه جایزه ملی جوان نوآور ماندگار:

امیدواریم با مشخص شدن ترکیب نهایی نامزدها همه سلایق بتوانند به چهره مورد نظرشان رای دهند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۷۶۲

اختتامیه جایزه ملی جوان نوآور ماندگار، نشان عالی شهید موسوی روز دوشنبه با حضور رییس دفتر رییس جمهوری ، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران و به همت واحد تهران غرب دانشگاه آزاد اسلامی در تالار وحدت برگزار شد.

به گزارش ایلنا، محمود واعظی در این مراسم در سخنانی با اشاره به 3 مفهوم ارزشمند این جشنواره یعنی« جهاد و شهادت به عنوان الگویی برای خدمت»، «تخصص، خلاقیت و نوآوری برای حل مشکلات و توسعه کشور» و «اتکاء به نیروهای جوان برای حضور مؤثر در عرصه های مؤثر» گفت: این سه مفهوم از دید بنده می تواند کلید حل بسیاری از مسایل و مشکلات مزمن کشور باشد.

رییس دفتر رییس جمهور اضافه کرد: این جشنواره به دنبال نوآوری و ابتکار در مسایل اجتماعی است و به اتکاء جوانان متخصص و نوآور برای حل مشکلات و آسیب های اجتماعی پایه گذاری شده است و امیدوارم اهداف جشنواره در سال های آتی بتواند منشأ تحول در حوزه اجتماعی شود.

واعظی خاطرنشان کرد: در روزهایی که سرمایه ملی کشورها بیش از منابع زیرزمینی و معادن دانش و فناوری و نیروی انسانی نخبه و توانمند است تقویت اکوسیستم نوآوری و حمایت از همه کسانی که برای اعتلای دانش و فناوری در این مرز و بوم می‌کوشند اهمیت بسزایی دارد.

رییس دفتر رییس جمهوری همچنین در حاشیه این جشنواره در جمع خبرنگاران گفت: آمادگی برای برگزاری انتخابات ریاست جمهوری سالم وجود دارد و همه مسوولان دولتی باید به وظایف قانونی خود عمل کنند و به طور کامل بی طرف باشند.

 واعظی درباره برگزاری انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ تاکید کرد: ما خوشبین هستیم که انتخاباتی خوب، بدون مشکل، امن و سالم که مورد رضای خداوند و مورد قبول مردم باشد برگزار خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور افزود: امیدوار هستیم با مشارکت خوبی که داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در ثبت نام داشتند و از طرفی ترکیبی (اسامی نهایی نامزدها) هم که از سوی شورای نگهبان اعلام می شود همه سلایق در کشور بتوانند به نامزدهای مورد نظر خود رای بدهند.

واعظی  تصریح کرد: همانطور که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند  همه ما  چه دولت و چه مردم باید تلاش کنیم مشارکت حداکثری در انتخابات را شاهد باشیم.

رئیس دفتر رئیس‌جمهور با یادآوری اینکه نتیجه مشارکت حداکثری فقط در داخل کشور نیست، تاکید کرد: درست است که نتیجه مشارکت حداکثری در کشور  انسجام، وحدت و همدلی است اما مهم تر این است که پیام بسیار مهمی را به خارج از کشور به ویژه آن کسانی که در حال توطئه برای تضعیف نظام اسلامی ما هستند، بدهیم.

واعظی درخصوص سلامت برگزاری انتخابات نیز گفت: آقای رییس جمهور بارها به صراحت اعلام کرده اند که ما تضمین می کنیم انتخاباتی سالم و امن  برگزار شود و حتی سلامت شرکت کنندگان و مردمی که رای می دهند را نیز در نظر می گیریم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز