خبرگزاری کار ایران

در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی؛

جهانگیری بر امدادرسانی و درمان مصدومان شهرستان جاجرم تاکید کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۶۲۵

معاون اول رئیس‌جمهور در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی بر به کارگیری از همه امکانات برای امدادرسانی و درمان مصدومان در منطقه زلزله زده سنخواست شهرستان جاجرم تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، اسحاق جهانگیری امروز (دوشنبه) در تماس تلفنی با استاندار خراسان شمالی در جریان آخرین وضعیت مناطق زلزله زده به ویژه منطقه سنخواست شهرستان جاجرم قرار گرفت و بر به کارگیری همه امکانات برای امداد رسانی و درمان مصدومان حادثه تاکید کرد.

جهانگیری در این تماس تلفنی ضرورت آمادگی مدیریت بحران استان و رسیدگی فوری به آسیب دیدگان را خاطرنشان کرد و از استاندار خواست تا با اعزام تیم های ارزیاب، ‌ گزارشی دقیق از میزان خسارات وارد شده به زیرساخت ها و بناهای شهری و روستایی ارایه کند.

استاندار خراسان شمالی نیز در این مکالمه تلفنی، ضمن ارایه گزارشی اولیه از میزان خسارات زلزله ۵.۵ ریشتری صبح امروز در مناطق زلزله زده و اقدامات انجام شده، گفت: تمام امکانات استان برای کمک به مصدومان و جلوگیری از خسارات بیشتر به کار گرفته شده است.

زلزله به بزرگی ۵.۵ درجه در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) نخستین ساعات بامداد روز دوشنبه سنخواست شهرستان جاجرم در جنوب بجنورد مرکز استان خراسان شمالی را لرزاند.

رییس مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی گفت: تعداد مصدومان زلزله‌های ۵.۵ و ۵.۴ ریشتری بامداد امروز -دوشنبه- در شهرستان‌های جاجرم و گرمه به ۲۵ نفر رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز