خبرگزاری کار ایران

نورمحمدی به ایلنا خبر داد:

جلسه حزب ندای ایرانیان با جهانگیری/ با لاریجانی جلسه نداشتیم / از نامزد مورد اجماع جریان اصلاحات حمایت می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۶۶

یک عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان از برگزاری جلسات این حزب با نامزدهای ثبت‌نام کننده در این دوره از انتخابات ریاست جمهوری خبر داد.

سعیدنورمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره موضع حزب ندای ایرانیان در قبال نامزدهایی که در این دوره از انتخابات ثبت‌نام کرده‌اند، گفت: ندا در نهایت از گزینه مورد اجماع اصلاح طلبان حمایت می‌کند اما تلاشش را نیز برای معرفی و حمایت از همه کاندیدایی که در جریان اصلاحات هستند انجام می‌دهد.

عضو شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان ادامه داد: حزب ندای ایرانیان برنامه‌ای را تهیه کرده است و همین‌طور طرح‌هایی انتخاباتی دارد و تاکنون هم جلساتی را با نامزدهای حاضر در عرصه انتخابات برگزار کرده‌ است.

وی افزود: جلساتی را با آقایان جهانگیری، پزشکیان و همتی داشته‌ایم و با سایر نامزدها هم ظرف امروز و فردا جلسه خواهیم داشت و تمام تلاش خود را برای حمایت از دوستان به کار خواهیم بست. 

نورمحمدی تاکید کرد: گزینه‌ای که به طور رسمی مورد حمایت حزب ندا قرار گیرد همانی است که مورد اجماع اصلاح طلبان خواهد بود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر این‌که آیا حزب ندای ایرانیان با علی لاریجانی جلسه‌ای داشته است یا خیر، گفت: خیر، تاکنون جلسه‌ای با آقای لاریجانی نداشته‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز