خبرگزاری کار ایران

بررسی کلیات طرح اداره صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۷۹

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از بررسی کلیات طرح اداره صدا و سیما در نشست امروز این کمیسیون خبر داد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا منتظری، در تشریح دستور کار امروز (یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه) کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: نشست امروز کمیسیون فرهنگی بررسی تقاضای تعدادی از نمایندگان محترم جهت اعمال ماده ۲۳۴ قانون آیین نامه داخلی بود که با حضور سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان و معاونین این وزارتخانه برگزار شد. 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: طی این نشست وزیر ورزش و جوانان و معاونان وزارتخانه پاسخگویی سوالات نمایندگان بودند در نهایت مقرر شد با همکاری کمیته ورزش و جوانان و کمیسیون فرهنگی یکشنبه هفته آینده جلسه ای با حضور  مقتدایی معاون وزارت ورزش و جوانان برگزار شود و  نتیجه  این نشست در اختیار کمیسیون فرهنگی مجلس قرار دهند .

منتظری تاکید کرد: در ادامه نشست امروز کلیات طرح اداره صدا و سیما با حضور موسوی مقدم معاون پارلمانی صدا و سیما، مسئولان بخش پژوهش صدا و سیما و مرکز پژوهش های مجلس مورد بررسی قرار گرفت.

وی ادامه داد:‌ هدف از عنوان شدن کلیات طرح اداره صدا و سیما رفع ابهامات موجود در آن بود، کلیات و پیشینه این طرح از مجلس نهم آغاز شده است که در این جلسه مقرر گردید نشست‌های مختلفی را کمیته تخصصی رسانه کمیسیون فرهنگی با مرکز پژوهش های مجلس، مرکز پژوهش های قم و معاونت پژوهشی صدا و سیما برگزار کنند تا طی این جلسات ابهامات، دغدغه‌ها و مباحث برطرف شود، بعد از تکمیل این طرح  برای جمع بندی نهایی به کمیسیون فرهنگی ارجاع داده می‌شود .

نائب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در پایان از پیش نویس طرح پیوست فرهنگی خبر داد و خاطرنشان کرد: در نشست امروز مقرر شد مرکز پژوهش های مجلس پیش نویس طرح پیوست فرهنگی را که جزو مصوبات امروز کمیسیون فرهنگی بود را تهیه کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز