خبرگزاری کار ایران

قالیباف در پاسخ به زنگنه:

جزئیات طرح قانون بانک مرکزی در کمیسیون اقتصادی بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۷۵

رئیس مجلس در خصوص در اولویت قرار گرفتن طرح قانون بانک مرکزی گفت: امروز کلیات این طرح بررسی شده و به منظور دو شوری بودن، جزئیات آن در کمیسیون بررسی خواهد شد و امکان ارائه پیشنهادات نمایندگان وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن زنگنه در نشست علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان رسیدگی به کلیات طرح قانون بانک مرکزی در تذکری خطاب به قالیباف، گفت: ظاهرا برخی از دوستان قانون را نخوانده اند و رأی گیری در مورد این طرح زیر سوال رفته است؛ لازم بود حداقل این طرح در روز سه شنبه بررسی شود اما شما با استناد به ماده ۱۰۰ آن را در دستورکار قرار دادید.

محمدباقر قالیباف در پاسخ به این تذکر با تاکید بر اینکه هیات رئیسه خلاف آئین نامه عمل نکرده است، گفت: تبصره یک ماده ۱۰۰ صراحت دارد اگر فوریت یک طرح رأی بیاورد در همان جلسه یا جلسه بعدی باید بررسی شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: این طرح یک شوری بود و به اولویت آن رأی داده شد و قرار شد دو شوری شود که در طرح دو شوری، نمایندگان می توانند پیشنهادات خود را به کمیسیون مربوطه ارائه کنند ضمن اینکه طرح به این مهمی یک شوری نمی شود از این رو امروز صرفا به کلیات آن رأی می دهیم و جزئیات آن در کمیسیون بررسی خواهد شد که خلاف آئین نامه نیست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز