خبرگزاری کار ایران

پاک مهر در تذکر شفاهی:

رتبه‌بندی معلمان و ساماندهی نیروهای بلاتکلیف تعیین تکلیف شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۸۳۸

یک نماینده مجلس گفت: فرهنگیان خواهان تعیین تکلیف اجرای رتبه بندی، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف و بازمانده از قبولی های آزمون کتبی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمد پاک مهر در جلسه علنی امروز (یکشنبه، ۲۶ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خطاب به وزیر آموزش و پرورش، گفت: تعیین تکلیف فرهنگیان مطالبه به حق آن هاست، اجرای رتبه بندی فرهنگیان، ساماندهی نیروهای بلاتکلیف و بازمانده از قبولی های آزمون کتبی و اعمال آخرین مدرک تحصیلی از جمله مواردی است که فرهنگیان خواهان آن هستند.

نماینده مردم بجنورد، مانه، سملقان، جاجرم، گرمه، راز و جرگلان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ضمن تشکر از تقدیم لایحه رتبه بندی فرهنگیان به مجلس اما این موضوع مطرح است که زمانی که اعتبار رتبه بندی در لایحه بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شده است آیا نباید دولت لایحه مذکور را دوفوریتی ارائه می کرد تا کام فرهنگیان هرچه زودتر شیرین شود.

نایب رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس اظهار داشت: اعمال آخرین مدرک تحصیلی فرهنگیان با توجه به اختیار قانونی وزیر مطالبه به حق این قشر از جامعه است و باید هرچه زودتر نیروهای بلاتکلیف که با کمترین دریافتی در دورترین مناطق خدمت می کنند ساماندهی شوند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز