خبرگزاری کار ایران

رییس ستادکل نیروهای مسلح درگذشت مادر حجت‌الاسلام آل‌هاشم را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۶۶۰۹

رییس ستادکل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سردار سرلشکر محمد باقری در پیامی با تسلیت درگذشت والده حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز خطاب به وی نوشت: درگذشت والده مکرمه حضرتعالی و همسر مکرمه حضرت آیت الله سید محمد تقی آل هاشم، مرحومه «حاجیه خانم ناظمی»  موجب تاسف و اندوه فراوان شد.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح عنوان کرد: همت و تلاش‌های فاطمی آن بانوی مومنه و صالحه در تربیت فرزندان برومندی چون آن روحانی وارسته و انقلابی که افتخار مردم شریف و مجاهد خطه آذربایجان، سلسله جلیله روحانیت و بیت شریف آیت ا... آل هاشم بشمار می‌روید و در بسط علوم و معارف دینی و فرهنگ انقلاب اسلامی ایفاگر نقش‌های سترگ و ارزنده‌ای هستید، باقی الصالحات آن بانوی شریفه و پرهیزگار خواهد بود.

باقری در این پیام با تسلیت مصیبت وارده، از درگاه خداوند متعال برای آن فقیده سعیده رحمت و غفران واسعه الهی و همنشینی با حضرت زهرا سلام الله علیها و برای وی و والد جلیل القدر و سایر داغدیدگان صبر و شکیبایی و سکینه قلبی مسئلت کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز