خبرگزاری کار ایران

یک منبع آگاه به ایلنا خبر داد:

با فراهم شدن شرایط جلیلی ثبت‌نام خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۵۳

یک چهره نزدیک به سعید جلیلی، گفت: آقای جلیلی به نفع هیچ کسی کنار نکشیده است و عدم ثبت‌نام او به‌نفع فرد مشخصی نیست. ایشان صرفاً شرایط را برای حضور فراهم ندیده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، همزمان با پایان سومین روز ثبت‌نام از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری گمانه‌‌زنی‌ها از عدم ثبت‌نام سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در انتخابات حکایت دارد.

در همین راستا یک منبع آگاه در دفتر جلیلی به ایلنا، گفت: آقای جلیلی به نفع هیچ کسی کنار نکشیده است و عدم ثبت‌نام او به‌نفع فرد مشخصی نیست. ایشان صرفاً شرایط را برای حضور فراهم ندیده‌اند.

وی در رابطه با فعالیت نزدیکان و تیم جلیلی در انتخابات پیش‌رو اظهار داشت: آقای جلیلی قطعا در انتخابات کنش و فعالیت خواهند داشت و سلسله برنامه‌های «روایت» را که با موضوع بررسی مشکلات روز کشور به صورت زنده برگزار می‌شود را ادامه داده و صحبت‌های خود را به مردم می‌رسانند.

این چهره نزدیک به سعید جلیلی در پایان با اشاره به احتمال تغییر و تحولات در فرصت باقی‌مانده از ثبت‌نام‌ داوطلبان انتخابات، خاطرنشان کرد: حضور و ثبت‌نام آقای جلیلی تا این لحظه منتفی است اما این احتمال وجود دارد که طی روزهای پیش‌رو اتفاقاتی رخ دهد که شرایط برای حضور فراهم شده و در انتخابات ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز