خبرگزاری کار ایران

مهر علیزاده پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:

دولت باید راه‌حل هایی را برای رفع مشکلات صادرات و‌ تولید فراهم کند/ دولت من، «دولت تحول و عدالت» است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۳۳

یک کاندیدای شرکت در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: اختلاف نظرها و فشارهایی که در عرصه داخلی ایجاد شده و موجب خدشه دار شدن منافع ملی و آسایش ملی شده دولتی را می طلبد که با روح عملگرایانه همه گروه ها و فعالین بتواند راه‌حل هایی را برای رفع مشکلات صادرات و‌ تولید فراهم کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن مهر علیزاده پس از ثبت‌نام در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: فقر، تنگدستی و بیکاری شکاف هایی است که در طول چند سال گذشته ایجاد شده و فاصله غیر قابل باوری را ایجاد کرده تا دولتی که امسال تشکیل می شود با معیارهای اسلامی باشد.

وی تاکید کرد: اختلاف نظرها و فشارهایی که در عرصه داخلی ایجاد شده و موجب خدشه دار شدن منافع ملی و آسایش ملی شده دولتی را می طلبد که با روح عملگرایانه همه گروه ها و فعالین بتواند راه‌حل هایی را برای رفع مشکلات صادرات و‌ تولید فراهم کند.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری افزود: به نظر من اصلاح امور اقتصادی و رونق تولید حاصل هم اندیشی است و امروز اولویت کشور اقتصاد است و برای رفع مشکلات اقتصادی و ریشه کن شدن فقر و تنگدستی و افزایش بی رویه قیمت‌ها و بروز فقر و بیکاری زمانی می توان مشکلات را حل کرد که فردی آشنا به مدیریت خرد و کلان در حوزه اقتصادی، اجتماعی و سیاسی و سایر حوزها بر مسند کار باشد.

مهرعلیزاده تاکید کرد: خودم را آماده کردم با برنامه ای منظم که حاصل کار یکساله من است بتوانیم بر محور اقتصاد اجتماعی و ایجاد عدالت و از بین بردن رانت و فساد مشکلات را از سر راه مردم برداریم. من در همین جمع با مردم پیمان الهی میبندم پای کار بایستم تا بتوانم در خدمت مردم باشم.

وی با بیان اینکه نام دولت بنده «دولت تحول و عدالت» است. تحول در مسائل اجتماعی و اقتصادی و به ویژه تامین معیشیت مطلوب برای زندگی ایرانی. برنامه من براساس یک تحول اقتصادی است و اولویت من عدالت اجتماعی و تامین معیشیت مطلوب برای زندگی مردم است از این رو با هر گرایش سیاسی و هویت قومی و اجتماعی در این مسیر همراهی خواهیم کرد.

این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به برنامه‌های خود اظهار کرد: رابطه پویا با نخبگان، تامین معیشیت مردم و رفع موانع تولید و صادرات و افزایش ۳ تا ۵ برابری یارانه برای دهک‌های پایین، ایجاد یک میلیون شغل برای جوانان در سال، جذب سرمایه‌های ایرانیان خارج از کشور و اصلاح نظام صادراتی از جمله برنامه‌های من است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز