خبرگزاری کار ایران

دیدار فرمانده گروه پدافند هوایی تهران با معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۱۲

امیر سرتیپ دوم حسن کوشا، فرمانده گروه پدافند هوایی تهران (شهید علی حبیبی) با گودرزی، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، معاون امنیتی و انتظامی استانداری تهران در دیدار با امیر سرتیپ دوم حسن کوشا فرمانده گروه پدافند هوایی شهید حبیبی تهران گفت: امنیت و آرامش ایران اسلامی بویژه آسمان بی کران آن مرهون زحمات مدافعان گمنامی است که بی وقفه و مجاهدانه در سراسر این سرزمین مقدس در حال تلاشند.

وی افزود: انسجام و وحدت بین مردم و نیروهای مسلح، ایران را به یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و بین الملل تبدیل کرده است.

امیر سرتپ دوم کوشا نیز در این دیدار تصریح کرد: به حول و قوه الهی و با چراغ راه قرار دادن فرمایشات فرماندهی معظم کل قوا(مد ظله العالی) و با تمرکز بر توانایی های داخلی پدافند هوایی به خودکفایی در تولید تجهیزات دفاعی رسیده است.

فرمانده گروه پدافندهوایی شهید حبیبی تهران افزود: نیروهای ارتش به واقع فدایی مردم شریف ایران اسلامی و  مقام معظم رهبری هستند که در حوادث مختلف از جمله مقابله با ویروس کرونا شعار ارتش فدای ملت را به منصه ظهور رساند و قطعا در انتخابات پیش رو حضوری آگاهانه و حداکثری خواهند داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز