خبرگزاری کار ایران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

پایان اسرائیل و روز محاکمه جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۶۲۷

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانۀ رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، بیانیۀ محکومیت شدید الحنی صادر کـرد.

 

به گزارش ایلنا، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، در پی جنایات گسترده و حملات وحشیانۀ رژیم اشغالگر قدس علیه فلسطینیان مظلوم و بی گناه، بیانیه‌ای صادر کـرد.

متن بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به شرح زیر است:

«بسـم الله الـرحـمـن الـرحیـم

انتفاضۀ بزرگ آزادی قدس شریف در آخرین جمعۀ از ماه رمضان المبارک و مقاومت جانانه و اعتراضات گسترده و فراگیر مردم مظلوم و بی گناه فلسطین در مصاف با اشغالگران قدس که با حملات وحشیانه دژخیمان رژیم جلاد و کودک‌کش صهیونیستی به مسجد الاقصی و قتل عام و کشتار بی رحمانه و به شهادت رساندن جمعی از زنان و مردان و کودکان بی دفاع  فلسطینی رخ داد، باردیگر احساسات پاک و عواطف انسانی امت بزرگ اسلامی  و تمامی منادیان حق و آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار و ماهیت پلید و شیطانی رژیم غاصب صهیونیستی و حامیان خبیث آن را آشکارتر از گذشته ساخت.

طرح ابراهیم و فریب سران برخی کشورهای عربی و نیز طرح معاملۀ دروغین قرن و الحاق کرانه باختری و همچنین تلاش برای تبدیل قدس به‌عنوان پایتخت رژیم جعلی اسرائیل، همه خواب‌وخیال‌هایی هستند که صهیونیست‌ها به گور خواهند برد. نابودی اسرائیل و جبهه ظلم و استکبار با مبارزه و جهاد تحقق‌یافتنی است و ملت فلسطین ثابت‌قدم و استوار همچنان در مسیر مقاومت و ایستادگی حرکت می‌کند؛ و این یعنی پایان اسرائیل نزدیک است و روز محاکمه و مجازات این جانیان ضد بشریت به‌زودی فرا خواهد رسید.

فلسطین از بحر تا نهر باید هر چه سریع تر از لوث وجود غاصبان صهیونیست پاک شود و این مهم در پی مجاهدت‌ها و مبارزات قهرمانانه ملت فلسطین إن شاء الله به‌زودی محقق خواهد شد.

نسل چهارم فلسطینی‌ها و انتفاضۀ جدید مسجدالاقصی با برافراشتن پرچم فلسطین در غزه و اقصی نقاط جهان حق بازگشت به سرزمین‌های خود را بارها فریاد کرده و نگذاشته‌اند مسئله فلسطین در غبار غفلت و خیانت ساز‌شکاران به فراموشی سپرده شود و همراهی این امر با پیروزی‌های جریان مقاومت در سوریه، عراق، فلسطین، یمن و دیگر نقاط جهان، عصبانیت آمریکا و صهیونیست‌ را برانگیخته است.

ملت غیور فلسطین و گروه‌های مبارز فلسطینی امروز با گذر از تجربه تلخ سازش و اعتماد به غرب، روی به‌سوی مقاومت فعال و قهرمانانه آورده‌اند. امروز موشک‌های مقاومت خواب را بر چشمان صهیونیست‌ها حرام کرده است و به کابوسی مداوم برای آنان بدل‌شده است. مقاومت تنها راه رسیدن به پیروزی است و این الگو در جهان اسلام در حال رشد و پیشروی است و ترس و اضطراب وآشوب پریشان مثلث شوم استکبار جهانی از فراگیری این الگوی موفق و بی بدیل در مصاف با زیاده خواهی و طمع ورزی غاصبان قدس شریف است.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی؛ با سلام و درود به ارواح طیبه و نورانی شهیدان انتفاضه رمضان و همت والای رزمندگان شجاع و غیرتمند فلسطین به ویژه شهدای عزیز قدس، بالاخص سردار دل ها و سریاز ولایت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، اعلام می دارد که مشت محکم و پنجۀ فولادین نسل جدید انتفاضۀ مسجدالاقصی و فرزندان برومند شهدای قدس به اذن الله تعالی این بار نه فقط  با سنگ و دستان خالی بلکه با موشک های دوربرد پیشرفتۀ نقطه زن، آمادۀ عبرت دادن به متجاوزان اشغالگر و غاصب صهیونیستی و تمامی اذناب و دست نشاندگان آن در سطح منطقه و فراتر از آن است و به فرمایش حکیمانۀ مقام معظم رهبری  حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» وعدۀ  به زودی در قدس نمازجماعت خواهیم خواند، چقدر نزدیک است.

شـورای همـاهنـگی تبلیغـات اسـلامی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز