خبرگزاری کار ایران

با حضور در وزارت کشور؛

سبحانی‌نیا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۳۸۵

یک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با حضور در وزارت کشور در انتخابات ثبت نام کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن سبحانی‌نیا با حضور در ستاد انتخابات وزارت کشور برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کرد. 

وی پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری در جمع خبرنگاران طی سخنانی گفت: گسترش استقلال سیاسی با ریشه‌کن شدن فقر و محرومیت و اقتصاد اقتصادی ایجاد می‌شود. شرایط اقتصادی کشور آنقدر مفسده‌آور شده است که توسعه اقتصادی که امری اجتناب‌ناپذیر است در گرداب فقر و محرومیت طبقات پایین و حتی متوسط قرار گرفته است. 

سبحانی افزود: من با علم به این واقعیت و شرایط فعلی ضمن باور به قابلیت‌ها و توانایی‌های اصول قانون اساسی برای بهبود تدریجی مناسبات توسعه اقتصادی ایران و کمک به تحقق استقلال اقتصادی با شعار «اقتصاد بدون ربا» در انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ حاضر شدم. 

وی در پایان یادآور شد: برخلاف بی‌عنایتی‌های گذشته برای سومین بار سرمایه یک عمر تلاش علمی و عملی خویش در دانشگاه و مجلس و دولت را پیشکش بهبود اقتصاد ملی و ارتقاء تکریم ملت می‌کنم.

گفتنی است سبحانی در ادوار یازدهم و دوازدهم در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرده بود که صلاحیت وی مورد تایید شورای نگهبان قرار نگرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز