خبرگزاری کار ایران

ظریف در بدو ورود به سوریه:

اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی شدت گرفته است

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۲۴۲

وزیر امور خارجه گفت: اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است.

به گزارش ایلنا، محمدجواد ظریف روز چهارشنبه در آستانه ورود به دمشق گفت: بسیار خوشحالم که در سوریه هستم و با برادران و خواهران سوری دیدار خواهم کرد. ما شرایط بسیار ویژه‌ای داریم و قرار بود در آستانه انتخابات سوریه سفری به این کشور داشته باشیم و با دوستان سوریه درباره این اتفاق مهم صحبت کنیم.

وی ادامه داد:‌ متاسفانه اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی از روز جهانی قدس شدت گرفته است و  اتفاقات کم سابقه‌ای در مسجد الاقصی و سرزمین‌های اشغالی صورت گرفته است و همچنین بمباران غزه شرایط بسیار وخیمی در منطقه ایجاد کرده است و  سوریه به عنوان یکی از کشورهای پیشتاز مقاومت در این زمینه نقش بسیار مهمی دارد.

وزیر امور خارجه خاطرنشان کرد: علاوه بر گفت و گوهای ما در درباره انتخابات سوریه و حمایت جمهوری اسلامی از دولت و ملت سوریه، این گفت و گوها در مسیر بازسازی و  مبارزه با تروریسم خواهد بود و با آقای «بشاراسد» و وزیر امور خارجه سوریه آقای «فیصل مقداد» و سایر دوستان سوری و فلسطینی درباره وضعیت فلسطین اشغالی صحبت خواهیم کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز