خبرگزاری کار ایران

سعید محمد بعد از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری:

امروز مردم از بی‌دولتی و بی‌عملی ناراحت هستند/ دعوت از ایرانیان خارج برای توسعه ایران/ دور زدن و خنثی کردن تحریم‌ها را بلد هستم

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۸۱۸

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیای سپاه بعد از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری به تشریح برنامه‌های خود پرداخت و از ایرانیان خارج از کشور خواست که در اعتلا و توسعه ایران به او کمک کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سعید محمد کاندیدای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بعد از انجام ثبت‌نام در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز مردم از بین دولتی ناراحت هستند، از کم عملی و بی عملی و سوء تدبیرها نگران و ناراحت هستند. سفره آنها روز به روز کوچکتر شده و این در حالی است که خداوند متعال آنقدر منابع غنی و استعدادهای سرشار به این کشور اعطا فرموده که ما با اتکا به توان داخلی می‌توانیم مشکلات مردم را به حداقل برسانیم لذا به دنبال یک تحول همه جانبه هستیم.

وی افزود: انشاالله با مشارکت جوانان می‌توانیم این تحول را رقم بزنیم هر چقدر که از تجربه افراد کارآزموده نیز باید استفاده کنیم و این جوانگرایی را نه فقط در افراد، بلکه در سازوکارها و قوانین مقررات و ساختارها بلکه در همه عرصه‌های نظام نیاز به اصلاحات مبتنی بر اصول دارد

فرمانده سابق قرارگاه خاتم‌الانبیا سپاه پاسداران گفت: در بخش بورس که یکی از دغدغه‌های اکثر مردم بوده و ۵۵ میلیون نفر در آن سود دارند، برنامه‌ریزی جامعه کرده‌ایم که اعتماد را به بورس برگردانیم. بورس و بازار سرمایه یکی از اصلی‌ترین منابع دولت برای تامین منابع مالی و تولید است.

وی ادامه داد: ما با رویکرد تولید محور تلاش خواهیم کرد با اصلاح ساختار اقتصادی بانکی و اینکه اکثر کالاهایی که به صورت کالاهای سرمایه‌ای در دست مردم است را به کالاهای مصرفی و منافع مردم و سرمایه‌داران را‌ به سمت تولید بازگردانیم.

محمد تصریح کرد: از همه ایرانیان خارج از کشور دعوت می‌کنیم برای اعتلای نام، ساخت و توسعه و پیشرفت ایران عزیز مشارکت داشته باشند.

سعید محمد در پاسخ به سوال خبرنگار ایلنا مبنی بر این‌که در صورت رأی آوری مذاکرات برجامی را ادامخ می‌دهید و پای میز مذاکره با آمریکا می‌نشینید، گفت: توصیه این است که طرف مقابل به میز مذاکره برگردد  ، برجام یک تعهد است

این نامزد انتخابات ادامه داد: بنده دور زدن و خنثی کردن تحریم ها را بلد هستم و کاری خواهیم کرد که تحریم‌ها برداشته شود.

وی درباره اینکه آیا از رهبری برای حضور در انتخابات اجازه گرفته اید گفت: از نظر بنده در شان رهبری نیست که ما این روند را انجام دهیم هرچند بعضی ها مشورت‌هایی را انجام دادند اما ما براساس بیانیه گام دوم در این مسیر گام برداشتیم.

این داوطلب شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در خصوص حضور اختمالی رئیس قوه قضائیه در رقابت های انتخاباتی گفت: آقای رئیسی نشانه مبارزه با فساد هستند و عملکرد ایشان زبانزد است ولی به دلیل اینکه تاکنون اعلام موضع در خصوص حضور در انتخابات نکردند. اجازه بدهید بعد از تائید صلاحیت ها در این رابطه اعلام نظر کنم. 

وی افزود: هدف ما این است که کشور با یک نگاه انقلابی اداره شود و در این راستا حرکت خواهیم کرد. من به صورت مستقل آمده ام و از سوی هیچ جریان سیاسی مورد حمایت قرار نگرفتم و نمی‌خواهم قرار بگیرم.

محمد گفت: بیشترین آسیب به فضای اجرایی کشور را دو قطبی اصلاح‌طلب و اصولگرا زده است.

وی ادامه داد: ما دنبال یک تحول همه جانبه هستیم و سعی می‌کنیم با مشارکت جوانان این تحول بزرگ را رقم بزنیم.

محمد با بیان اینکه جوانگرایی نه تنها در افراد بلکه در سازوکارها و ساختارها باید انجام شود گفت: رمز موفقیت ما تکیه بر مردم است. من با داشتن یک برنامه مشخص به عرصه انتخابات آمدم و با دارا بودن یک تیم قوی و مجرب که قبل از انتخابات اعلام خواهم کرد، پا به عرصه گذاشتم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز