خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر تهران:

در صورت درخواست برای کاندیداتوری‌ام، دریغ نخواهم کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۷۲

رئیس شورای شهر تهران گفت: اگر شرایطی پیش آید و از من درخواست شود، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم، دریغ نخواهم کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه دویست و نود و سومین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: در جلسه امروز شورای شهر، دو اعتراض فرمانداری به دو مصوبه شورای شهر بررسی شد. یکی از آن‌ها مربوط به مصوبه پسماند بود و فرمانداری خواسته بود به اعضایی که در کمیته راهبردی هستند، یک نفر از استانداری و فرمانداری هم اضافه شود. 

او ادامه داد: این موضوع تصویب شد و علاوه بر آن فرمانداری ری نیز که مقصد پسماند تهران است به این کمیته اضافه شد. 

هاشمی افزود: اعتراض بعدی مربوط به حصارهای کارگاهی بود که اعتراض فرمانداری بررسی و تصویب شد. 

رئیس شورای شهر تهران درباره بررسی پرونده باغ‌ها و تغییر قوانین گفت: قوانین آنطور که انتظار می‌رفت تا سرعت بررسی بالا برود، تغییر نکرد و اتفاقا سختی‌های دیگری نیز به آن اضافه شد و براساس قانون جدید نیز باید به این سبک ادامه دهیم. 

هاشمی با اشاره به آغاز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری گفت: منتظریم که جبهه اصلاحات ایران معروف به نهاد اجماع‌ساز براساس برنامه‌های ارائه شده، تصمیم نهایی را بگیرد و به کاندیداها اعلام کند. هنوز تصمیم نهایی اعلام نشده است و فرصت هنوز باقی است.بعد از هم‌اندیشی با همفکران و بررسی نظر جبهه اصلاحات تصمیم گرفته خواهد شد.

او در پاسخ به این پرسش که آیا در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام می‌کنید؟ گفت: هنوز بر همان حرف قبلی خود هستم که تا فشاری نباشد، ثبت‌نام نخواهم کرد، اما اگر شرایطی پیش آید و از من درخواست شود، در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کنم، دریغ نخواهم کرد، اما هنوز بر تصمیم قبلی هستم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز