خبرگزاری کار ایران

نماینده اراک از پاسخ‌‌های وزیر آموزش و پرورش قانع شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۷۶۶

نماینده اراک از پاسخ‌های وزیر آموزش و پرورش در خصوص انتصاب افراد بازنشسته و فاقد سوابق مرتبط شغلی و تخصصی در سمت‌های مدیریتی و غیرمدیریتی در ستاد صندوق ذخیره فرهنگیان قانع شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی اکبر کریمی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، از توضیحات محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در خصوص انتصاب افراد بازنشسته و فاقد سوابق مرتبط شغلی و تخصصی در سمت‌های مدیریتی و غیرمدیریتی در ستاد صندوق ذخیره فرهنگیان قانع شد.

احمدحسین فلاحی در توضیح سوال نماینده سوال کننده عنوان کرد: در متن این سوال آمده است که با عنایت به اینکه حسب اطلاع واصله تعداد قابل توجهی از افراد منصوب  در سمت‌های مدیریتی و غیر مدیریتی در ستاد صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکتهای تابعه آن از بازنشستگان هستند. همچنین  تعدادی از این افراد فاقد سوابق مرتبط شغلی و تخصص مورد نیاز جهت احراز سمت‌های مدیریتی هستند و این امر باعث ایجاد اختلال و مشکلات در روند فعالیت صندوق ذخیره فرهنگیان و شرکت‌های تابعه آن شده است. بعلاوه اینکه برخی از افراد بدون اخذ تاییدیه صلاحیت لازم از مراجع حراستی و نظارتی در مشاغل مهم منصوب شده‌اند. ازآنجایی که صندوق یاد شده امانت حدود یک میلیون نفر ازفرهنگیان عزیز کشور می‌باشد، سپردن این امانت بزرگ به چنین افرادی که می‌تواند عواقب سویی برای پس انداز فرهنگیان درآینده داشته باشد چه توجیهی دارد؟.

همچنین علی اکبر کریمی در جریان قانع شدن از سوال خود از وزیر آموزش و پرورش گفت: با توجه به ارادت خاصی که نسبت به آقای حاجی میرزایی دارم و قرار داشتن در هفته معلم، همچنین قول رئیس مجلس و شخص آقای وزیر از رأی‌گیری منصرف می‌شوم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز