خبرگزاری کار ایران

قالیباف در نطق پیش از دستور:

محور مقاومت در مقابل نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه و هتک حرمت مسجد الاقصی می‌ایستد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۴۶۴۱

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: امت اسلامی و محور مقاومت در مقابل جنایات رژیم صهیونیستی ایستاده و در نهایت به پیروزی خواهند رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا،  محمدباقر قالیباف در نشست علنی صبح امروز (سه‌شنبه ۲۱ اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور گفت: جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در هتک حرمت‌ مسجد الاقصی و به خاک و خون کشیدن مردم فلسطین و کودکان آن سرزمین را محکوم می کنم، رژیم صهیونیستی حقوق بشر را رعایت نمی کند به گونه ای که هر روز شاهد جنایات آن هستیم.

وی افزود: آنها مطمئن باشند امت اسلامی در مقابل این نسل‌کشی‌ها ایستاده و می‌بینیم که از سرزمین غزه چگونه در برابر رژیم صهیونیستی مقابله می‌کنند. سران کشورهای مرتجعی که دنبال عادی سازی روابط با چنین رژیم آدم کُشی هستند، بدانند امت اسلامی و شهدای مقاومت در مقابل این جنایات خواهند ایستاد و آنها به پیروزی خواهند رسید. اقدام تروریستی در کابل افغانستان که باعث شهادت تعداد زیادی از دختران و کودکان در مدرسه سید الشهدا شد را محکوم می‌کنم و عرض تسلیت و تعزیت به همه مسلمانان به ویژه مردم عزیز افغان و خانوداه محترم این شهدای عزیز و گرانقدر داریم.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز