خبرگزاری کار ایران

کوچکی‌نژاد در نطق پیش از دستور:

قوه قضائیه به مساله انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه ورود کند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۳۵۸۷

نماینده رشت در مجلس شورای اسلامی گفت: معتقدم قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم به موضوع انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه ورود کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، جبار کوچکی‌نژاد در نشست علنی امروز (یکشنبه ۱۹ اردیبهشت) مجلس شورای اسلامی، ضمن تقدیر از رئیس مجلس به دلیل اداره جلسه غیرعلنی و بیان کردن مطالبی در نطق پیش از دستور، با اشاره به انتشار فایل صوتی وزیر امور خارجه عنوان کرد: این مسئله یک اقدام ضدامنیتی، ضد ارزش های نظام و ضد مردمی بود.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: معتقدم قوه قضائیه باید به عنوان مدعی العموم به این موضوع ورود کند. حتی در زمان حیات سردار دلها، اتهاماتی به او می بستند، همین جماعت پس از شهادت ایشان نیز این رفتار را ادامه می دهند. چرا آقای ظریف اینقدر نسبت به سردار دلها کینه دارد؟

کوچکی نژاد تصریح کرد: اگر امروز محبوبیت سردار سلیمانی بیش از ۹۰ درصد بوده، به این دلیل است که ایشان زندگی خود را در جبهه و سنگرها و بیابان ها سپری کرده، ولی اگر محبوبیت شما پایین آمده به این دلیل است که خلاف ارزش ها و منویات مقام معظم رهبری حرکت کردید.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس افزود: این رفتار جای تعجب نداشت ولی حداقل در حوزه دیپلماسی و سیاسی اصلاح رفتار داشته باشید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز