خبرگزاری کار ایران

اعلام حمایت انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا از مردم فلسطین/ روز قدس؛ نماد رویایی جبهه حق علیه باطل

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۲۷۴۰

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا ضمن محکومیت غصب فلسطین به دستان رژیم اشغالگر قدس، حمایت و پیشتیبانی خود از ملت رنجدیده فلسطین در دست یابی به استقلال و آزادی را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا در بیانیه‌ای ضمن محکومیت غصب فلسطین به دستان خون آلود رژیم اشغالگر قدس، وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت و پیشتیبانی از ملت رنجدیده فلسطین در دست یابی به استقلال و آزادی اعلام کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بِسْمِ اللَّـهِ الرَّحْمَـٰنِ الرَّحِیمِ

«لَا یُحِبُّ اللَّهُ الْجَهْرَ بِالسُّوءِ مِنَ الْقَوْلِ إِلَّا مَنْ ظُلِمَ ۚ وَکَانَ اللَّهُ سَمِیعًا عَلِیمًا»

خداوند دوست ندارد کسی با سخنان خود، بدی ها (ی دیگران) را اظهار کند؛ مگر آن کس که مورد ستم واقع شده باشد. خداوند، شنوا و داناست. (سوره نساء - آیه ۱۴۸)

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، ضمن محکومیت غصب فلسطین به دستان خون آلود رژیم اشغالگر قدس، وحدت و یکپارچگی خود را در حمایت و پیشتیبانی از ملت رنجدیده فلسطین در دست یابی به استقلال و آزادی اعلام می دارد.

همچنان که مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب به لزوم حمایت مقتدرانه و شجاعانه از مستضعفان و مظلومان تاکید نمودند و به خواست خدا تحقق و عملی سازی آرمان های قدس شریف در این برهه تاریخی بسیار نزدیک است.

روز جهانی قدس، نماد رویایی و نبرد جبهه حق و ایمان علیه باطل و کفر است.

طی ادوار گذشته جمهوری اسلامی ایران نقش ویژه‌ای در پیشبرد آرمان فلسطین عزیز داشته و مکر و حیله های صهیونیسم جهانی و ایالات متحده را با گسترش تفکر شهادت، ایثار، مقاومت و ایستادگی، بی اعتبار و بی ارزش ساخته است.

پاسداری از این روز عظیم، سیلی محکمی بر دهان بعضی از کشورهای حوزه خلیج فارس همچون امارات و بحرین است که با چشم پوشی، بی اعتنایی و خیانت آشکارا و علنی به آرمان‌ها و حقوق آشکار مردم ستم دیده فلسطین، با بی عدالتی محض اقدام به انعقاد پیمان نظامی و عادی سازی روابط با رژیم منحوس صهیونیستی نموده اند‌.

تحرکات بی شرمانه و خارج از عرف برخی از کشورهای منطقه در هم پیمانی با جنایتکاران و تروریست های جانی حاضر در منطقه از جمله اسرائیل و آمریکا قطعا عواقب سختی در پیش خواهد داشت.

نقش جبهه مقاومت که با پشتوانه بیش از نیم قرن مبارزه و ایستادگی در مقابل ظلم و استکبار جهانی، خواب را از چشمان رژیم صهیونیستی ربوده و این رژیم پلید را در یک تنگنا، نگرانی، انزوا و استیصال تاریخی قرار داده، بسیار پر رنگ و چشمگیر است. رژیم اشغالگر قدس که همواره رویکردی جز برتری‌طلبی و سلطه‌گری در منطقه نداشته، امروز از نیروهای حق، چنان ضربات و سیلی های هولناکی خورده که رویاهای موهوم خود و حامیان خبیثش را باطل دیده و روز به روز به روند فروپاشی و بطلان خود نزدیک تر می‌شود.

این غده سرطانی امروز در موضع ناتوانی، ضعف و اضمحلال بوده و از روی کینه، حسادت و حقارت با بی شرمی تمام اقدام به طرح و برنامه ریزی جنایت و ترور علیه شخصیت های وارسته انقلاب اسلامی همچون سردار دلها و همچنین دانشمند هسته ای دکتر محسن فخری زاده کرده است.

شهادت سپهبد سلیمانی که بلافاصله با پاسخ قاطع و محکم ایران در حملات موشکی به پایگاه عین الاسد صورت گرفت، زمینه خروج و ترک خفت بار و ذلیلانه آمریکا از منطقه آسیای غربی و رسوایی‌بیش از پیش آنها را فراهم کرده است.

در همین راستا اقدامات قبیح و پوچ رژیم غاصبگر قدس، صرفاً عزم و اراده محور مقاومت را تقویت کرده و موجب خیزش و غرش سلیمانی ها و فخری زاده ها خواهد شد.

راه حل غلبه و پیروزی بر کفر و ستم مستکبران همانا حفظ وحدت و یکپارچگی در مبارزه، ایستادگی و مقاومت است. به یقین این مقاومت شامل جهاد فرهنگی و علمی نیز می گردد.

جریان سازی، روشنگری و ایجاد گفتمان محور ساز در مجامع علمی، فرهنگی، دانشگاهی و تحقیقاتی در مورد ظلم و ستم های سازمان دهی شده و آپارتایدی رژیم منحوس صهیونیستی بر علیه قدس شریف از جمله وظایف کلیدی و حیاتی ای است که دانشجویان محترم می بایست آنها را در رأس امورات قرار دهند.

رژیم اشغالگر قدس باید بداند که فلسطین تنها نیست و تنها نخواهد ماند. جهاد فرهنگی و تولید محتوا و آثار هنری قدمی بسیار بلند در جهت گسترش آگاهی و افزایش روحیه عدالت خواهی و حق طلبی آحاد مردم جهان، و در مقابل از بین بردن و تضعیف پروپاگاندا و دستگاه رسانه ای دشمن است.

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا با اعلام حمایت همه جانبه از آزادسازی فلسطین اشغالی، و محکومیت سیاست های شوم ایالات متحده و هم پیمانانش در حمایت از رژیم جعلی صهیونیستی، اعلام می دارد که با همکاری ۴۰ نهاد دیگر روز قدس را به صورت مجازی زنده نگه می دارد و از تمامی آحاد مردم عدالت خواه در دنیا دعوت می کند تا در پویشی مجازی که طی آن عکس، ویدئو و محتوای مربوطه خود را با هشتگ FLYTHEFLAG# انتشار می‌دهند، مشارکت حداکثری نمایند.

و السلام علیکم و رحمة الله،

اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا،

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز