خبرگزاری کار ایران

سرتیپ حیدری:

۱۱۸۴ نفر در دانشگاه افسری امام علی(ع) به فیض شهادت رسیدند

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۶۱۳

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در دامان استادان دانشگاه افسری امام علی(ع) ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام و ایران رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

به گزارش ایلنا، سرتیپ کیومرث حیدری روز شنبه با حضور در دانشگاه افسری امام علی(ع) و در دیدار فرماندهان و دانشجویان این دانشگاه گفت: خداوند مقام شریف معلمی را برای حضرت محمد مصطفی(ص) که معلم و صراط مستقیم همه ما انسان‌ها است، انتخاب کرد و بعد از ایشان ائمه(ع) این وظیفه خطیر را برعهده داشتند و در عصر حاضر نیز ولی فقیه زمان امام خامنه‌ای عزیز(مدظله‌العالی) این وظیفه مهم و صراط مستقیم را نسبت به عموم مسلمانان جهان بر عهده دارند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در این دیدار و به مناسبت سالروز شهادت استاد مطهری(ره) و گرامیداشت روز معلم افزود: تعلیم و تعلّم هر دو عبادت است، چرا که کار انبیا و اوصیای الهی معلمی بوده است. در جامعه چه امتیازی بالاتر از این است که انسانی دست هم نوع خود را گرفته و از تاریکی‌ها و ظلمات نجات داده و به صراط مستقیم هدایت کند.

حیدری ضمن ارج نهادن به مقام معلم و جایگاه معلمی خاطرنشان کرد: در دامان استادان این دانشگاه ۱۱۸۴ شهید والامقام برای دفاع از اسلام، ناموس و ایران عزیز رشد یافتند و به فیض شهادت نائل آمدند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با اشاره به جایگاه استاد شهید مطهری(ره) تصریح کرد: حضرت امام خمینی(ره) به شهید مرتضی مطهری لقب شریف «معلم انقلاب» را اعطا فرمودند و این مهم نشان‌دهنده عظمت والای این شهید عزیز است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز