خبرگزاری کار ایران

رهامی در بیانیه‌ای خطاب به احزاب اصلاح‌طلب:

مرا به‌عنوان یکی از داوطلبان جبهه اصلاحات معرفی نکنید

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۰۳۰۱

داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری در اعتراض به روند ممیزی قبل از ثبت نام داوطلبان جبهه اصلاحات ایران، خواستار خودداری این نهاد از معرفی او به عنوان یکی از نامزدهای این جبهه شد.

به گزارش ایلنا، محسن رهامی روز شنبه در بیانیه‌ای ضمن اتخاذ روش فراجناحی و ملی برای کمپین خود، در واکنش به روند ممیزی قبل از ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری جبهه اصلاحات ایران، نوشت: اینجانب راه‌حل مشکلات کشور را برخورداری داوطلبان ریاست‌جمهوری از رویکرد ملی و فراجناحی برای حل مسایل و مشکلات کشور می‌دانم و با همین رویکرد ملی و فراجناحی برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری اعلام آمادگی کرده‌ام.

این داوطلب نامزدی انتخابات ریاست‌جمهوری خاطرنشان کرد: ضمن تشکر از احزاب و شخصیتهای اصلاح‌طلب که از اینجانب برای نامزدی انتخابات دعوت کرده و اکنون نام مرا به عنوان داوطلب انتخابات ریاست جمهوری به نهاد اجماع ساز اصلاح‌طلبان پیشنهاد کرده یا قصد دارند مطرح کنند، تقاضا دارم که از معرفی اینجانب به نهاد مذکور خودداری کنند.

رهامی یادآور شد: به عنوان فرزند جامعه بزرگ ایران، برنامه‌های خود را جهت اداره کشور و حل مشکلات و معضلات آن به اطلاع مردم می‌رسانم و داوری را بر عهده آنها خواهم گذاشت و چون گذشته دست تمامی نخبگان، احزاب و شخصیتهای کشور از هر حزب، جریان و جناح را برای مشاوره و همکاری می‌فشارم.

وی تاکید کرد: ضمنا دلایل تفصیلی خود را در مورد علل اتخاذ این خط مشی در روزهای آینده با مردم در میان خواهم گذاشت.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با نخستین میاندوره‌ای مجلس یازدهم،   ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دومین میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز