خبرگزاری کار ایران

القاصی‌مهر:

صدور کیفرخواست افرادی که ۳۰ میلیارد دلار مداخله ارزی داشته اند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۹۴۰

دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور کیفرخواستی در رابطه با ۳۰ میلیارد دلار مداخله ارزی و پیش فروش ۶۰ تن طلای کشور به افراد بدون رعایت موازین قانونی و ارسال آن به دادگاه خبر داد.

به گزارش ایلنا، علی القاصی مهر، دادستان عمومی و انقلاب تهران در نشست تخصصی "ارزیابی روند مبارزه با مفاسد اقتصادی در کشور" که همزمان با سالگرد صدور فرمان ۸ ماده‎ای مقام معظم رهبری برای مبارزه با فساد با حضور مسئولان و کارشناسان دستگاه‎های ذیربط برگزار شد، با اشاره به اقدامات صورت گرفته در دادسرای تهران طی ۲ سال گذشته اظهار کرد: کارهایی که طی ۲ سال گذشته در مجموعه دادسرای تهران انجام شده است به عبارتی با کارهای ۴۰ سال گذشته برابری می‌کند.

وی افزود: قاطعیت و برخورد بدون اغماض و تبعیض با متهمان و مفسدین جرایم اقتصادی و اداری و همچنین عدم تاثیرپذیری از صاحبان نفوذ و قدرت، از مهمترین ویژگی‌های رسیدگی به پرونده‌های مفاسد اقتصادی طی ۲ سال گذشته بوده است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران خاطرنشان کرد: برخورد جدی با مفسدین حوزه ارز که معیشت مردم را دچار مخاطره کردند و رسیدگی به برخی پرونده‌های واگذاری‌های غیر ضابطه‌ مند، موجب بازدارندگی و پیشگیری در ساختار نظام اداری کشور خواهد شد.

القاصی مهر خاطرنشان کرد: اخیرا در دادسرای تهران کیفرخواستی را به دادگاه ارسال کردیم که در آن ۳۰ میلیارد دلار مداخله ارزی و پیش فروش ۶۰ تُن طلای کشور به افراد بدون رعایت موازین قانونی صورت گرفته بود. افراد مسئول و مسببان این اقدام را تحت تعقیب قرار داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز