خبرگزاری کار ایران

شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده انتخابات شوراها از فردا بررسی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۹۷۰۵

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا استان تهران گفت: داوطلبان ردصلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستانها می‌توانند از فردا - پنجشنبه- تا روز یکشنبه -دوازدهم اردیبهشت- در وقت اداری شکایات خود را مطرح کنند.

 

به گزارش ایلنا، احمد نادری در جمع خبرنگاران گفت: در راستای رسیدگی به شکایات داوطلبان رد صلاحیت شده در هیات‌های اجرایی و نظارت شهرستانها، همه داوطلبان مذکور می‌توانند از فردا - پنجشنبه- تا روز یکشنبه -دوازدهم اردیبهشت-در وقت اداری از  ساعت ۹ الی ۱۴ به نشانی تهران، اتوبان شهدای گمنام، ورودی اتوبان کردستان به سمت شمال، بعد از تالار ایوان شمس، سالن ورزش شهدای کردستان، مراجعه کنند.

رییس هیات عالی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا در استان تهران افزود: بعد از  بررسی پرونده‌ها در کمیته رسیدگی به شکایات، در هیات استان بررسی مجدد صورت خواهد گرفت تا حقی از هیچ کس ضایع نشود.

نادری خاطرنشان کرد: تمام تلاش و برنامه‌ریزی دقیق هیات‌های نظارت استان تهران در این دوره معطوف به بررسی دقیق وضعیت داوطلبان براساس مُر قانون است.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با سیزدهمین دوره  رییس جمهوری، دومین میان دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و نخستین میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی یازدهم ۲۸ خردادماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز