خبرگزاری کار ایران

بیانیه خانواده سردار حجازی:

تاریخِ آینده صفحه‌های ناگفته‌ای‌ از تلاش‌ سرداران سلیمانی و حجازی را برای آیندگان بازگو خواهد کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۶۲۲

خانواده سردار محمد حجازی با صدور بیانیه‌ای آورده است: تاریخِ آینده صفحه‌های ناگفته‌ از تلاش‌ و رشادت و نیز ایثار و شهادت مظلومانه‌ «حاج قاسم» و سردار «حجازی» را برای آیندگان بازگو می‌کند.

به گزارش ایلنا، خانواده سردار محمد حجازی با صدور بیانیه‌ای آورده است: سردار شهید ما، همانگونه که رهبر انقلاب در پیام خویش فرمودند با فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزمی راسخ در خدمت اسلام و انقلاب بود. سرلشکر شهید حجازی سربازی ولایت و رهبری را وظیفه‌ خود می‌دانست و در راه مبارزه با نظام سلطه و استیلا و کارزار با دشمنان اسلام، لحظه‌ای از پای ننشست. او مرد میدان وظیفه و تکلیف و اندیشمندی صبور و کارآزموده، بهره‌مند از بینش و بصیرتی والا بود.

در این بیانیه آمده است: اکنون، در این برهه‌ی حساس تاریخی شاید نتوان از همه‌ خدمت‌ها و مجاهدت‌های این سردار سربلند و همه‌ی سرداران و جلوداران جهاد و مقاومت بویژه سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت، ولی نتیجه‌ تلاش‌های طاقت‌فرسا و فداکاری‌های مخلصانه‌ی آنان بر ملت عزیز ایران و ملت‌های مسلمان منطقه و به ویژه دلبستگان و سربازان محور مقاومت پوشیده نیست و تاریخِ آینده صفحه‌های ناگفته‌ از تلاش‌ و رشادت و نیز ایثار و شهادت مظلومانه‌ آنها را برای آیندگان بازگو خواهد کرد.

متن کامل بیانیه خانواده سردار حجازی بدین شرح است:

در این بیانیه آمده است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

«من المؤمنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر»

تاریخ، نظاره‌گر مردان بزرگی از مجاهدان راه خداست که بر سر پیمان خویش با خداوند استوارند؛ گروهی به شهادت می‌رسند و گروهی در انتظار شهادتند.

مرگ در راه خدا، آرمان و آروزی مردان الاهی است. آنان این موهبت خدایی را در نجوای شبانه‌ی خویش و در سلوک و جهاد عابدانه‌ی خود از خداوند متعال خواسته‌اند. او نیز ردای شکوهمند شهادت را بر قامت استوار آنان پوشانده است. سپاس و ستایش خدایی را که راه روشن جهاد و شهادت را بر این ملت مؤمن گشوده است.

خانواده سردار شهید حاج سید محمد حجازی، هر چند در فقدان این مجاهد خستگی‌ناپذیر و یاور صادق ولایت اندوهناک و محزون هستند، اما با پیام گرمابخش و امیدآفرین مقام عظمای ولایت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی، دلگرم به آینده و امیدوار به پیروزی نهایی جبهه حق در سایه عنایات ولی الله الأعظم عجل الله فرجه الشریف و رهنمودهای رهبر فرزانه‌ی انقلاب می‌باشند.

ما بر این باوریم که راه روشن تعالی بی‌رهرو نخواهد ماند و همرزمان این شهید عزیز و فرزندان پاک و غیور نسل‌های آینده‌ی این ملت سرافراز، راه آنان را خواهند پیمود و طلیعه‌ی عدالت و آزادی بر همه‌ی مستضعفان عالم آشکار خواهد شد.

سردار شهید ما، همانگونه که رهبر انقلاب در پیام خویش فرمودند با فکری پویا و دلی سرشار از ایمان راستین و آکنده از انگیزه و عزمی راسخ در خدمت اسلام و انقلاب بود. سرلشکر شهید حجازی سربازی ولایت و رهبری را وظیفه‌ خود می‌دانست و در راه مبارزه با نظام سلطه و استیلا و کارزار با دشمنان اسلام، لحظه‌ای از پای ننشست. او مرد میدان وظیفه و تکلیف و اندیشمندی صبور و کارآزموده، بهره‌مند از بینش و بصیرتی والا بود.

اکنون، در این برهه‌ حساس تاریخی شاید نتوان از همه‌ی خدمت‌ها و مجاهدت‌های این سردار سربلند و همه‌ی سرداران و جلوداران جهاد و مقاومت بویژه سردار رشید سپاه اسلام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سخن گفت، ولی نتیجه‌ تلاش‌های طاقت‌فرسا و فداکاری‌های مخلصانه‌ی آنان بر ملت عزیز ایران و ملت‌های مسلمان منطقه و به ویژه دلبستگان و سربازان محور مقاومت پوشیده نیست و تاریخِ آینده صفحه‌های ناگفته‌ از تلاش‌ و رشادت و نیز ایثار و شهادت مظلومانه‌ آنها را برای آیندگان بازگو خواهد کرد.

ما، خانواده شهید حجازی، از سر ادب و ارادت، با سپاس و قدردانی از رهبر عزیز انقلاب و نیز سران محترم قوای سه‌گانه، فرماندهان و مجاهدان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به ویژه نیروی قدس سپاه، ارتش جمهوری اسلامی، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و تمامی مسؤلان کشوری و لشکری و نیز آحاد ملت شریف ایران، خانواده‌ محترم شهدا و جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس، و نیز مدافعان حرم و حریم ولایت و بسیجیان دریادل و تمامی حق‌جویان در سراسر جهان به ویژه رهروان محور مقاومت که با ابراز همدردی و صدور پیام، التیام‌بخش فقدان این عزیز شدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم و دست دعا و نیاز به سوی آسمان می‌گشاییم و شوکت و اقتدار، سلامتی و عافیت برای ولی فقیه و رهبر عزیزمان و نیز همه‌ جهادگران راه خدا و خدمت‌گزاران صادق این مرز و بوم را از خداوند بزرگ مسئلت می‌نماییم.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز