خبرگزاری کار ایران

سرلشکر سلامی:

نیروهای مسلح با همه امکانات و توان خود در صحنه مقابله با کرونا حاضر هستند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۸۱۰۳

سرلشکر سلامی به فرماندهان سپاه های استانی دستور داد همه امکاناتشان را برای رسیدگی به بیماران کرونایی و پیشگیری از ابتلا به کار گیرند.

به گزارش ایلنا سردار سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست قرارگاه امام رضا (ع) سپاه در ارتباط تصویری با فرماندهان سپاه استانی گفت: هم اکنون بیش از ۳۰۰ خانواده در روز داغدار می‌شوند که این مسائل، جامعه ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد.


وی افزود:  توصیه اکید ما این است که برادران سپاه همه امکانات از امکانات درمانی در سطح بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های سپاه و  امکانات بسیج جامعه پزشکی را به کار گیرند و  طرح موفق شهید سلیمانی را که در موج قبلی کرونا بسیار قوی ظاهر شد را همچنان اجرا کنند.

فرمانده کل سپاه در ادامه با بیان اینکه در این شرایط نیز باید عزم و اراده مستحکمی را  به نمایش بگذاریم ، گفت: در همین خصوص باید آحاد پایگاه‌های مقاومت بسیج را مجدد در خدمت این طرح قرار دهیم و با مردم ارتباط صمیمی و نزدیک برقرار و همه اقدامات گذشته را با بهبود روش‌ها تکرار کنیم.

سرلشکرسلامی در ادامه تصریح کرد:  امیدواریم با یاری خدا و کمک مردم دوباره مسیر این بیماری به سمت زوال قرار بگیرد.

وی افزود: البته واکسیناسیون هم در موازات این حرکت‌ها ادامه دارد و اگر فعالیت‌های ما در عرصه پیشگیری ، درمان و واکسیناسیون به شکل قوی و کاملاً هماهنگ صورت گیرد در آینده نزدیک شاهد مهار این بیماری خواهیم بود.

فرمانده کل سپاه  لازمه ریشه کنی ویروس کرونا در کشور را هماهنگی و تلاش همگانی دانست و اظهار کرد: مردم عزیز ما در کنترل و پیشگیری این بیماری نقش بسیار برجسته‌ای دارند و اگر همه توصیه‌هارا مورد توجه قرار دهند، ما بسیار سریع از گذرگاه‌های بحرانی این بیماری عبور خواهیم کرد و دوباره در یک مسیر سراشیبی خوب قرار خواهیم گرفت.

وی با بیان اینکه کادر درمان کشور به شکل شبانه روزی چندین ماه است که با  غیرت ، ایمان و اعتقاد در صحنه ایستاده اند، گفت: کادر درمان توانسته اند تا حدود زیادی آمار فوتی‌های کرونا را مهار کنند و این نشان دهنده این است که کادر درمان به پیشرفت‌های زیادی در  روش‌های درمان این بیماری رسیده است، اما این کافی نیست.

سرلشکر سلامی در پایان تاکید کرد: نیروهای مسلح هم با همه امکانات و توان خود در صحنه حاضر هستند و ان شاءالله با مشارکت و اراده جدی مردم نتایج بسیار خوبی خواهیم گرفت

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز