خبرگزاری کار ایران

تکذیب حمله نظامی به کشتی نفت‌کش در بندر بانیاس سوریه

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۸۳۴

برخی رسانه‌ها با انتساب مالکیت کشتی آسیب دیده در بندر سوریه به ایران به اشتباه اعلام کردند که علت حادثه، حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به این کشتی بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از نورنیوز، در گفتگوی تلفنی با یکی از مقامات نظامی سوریه در بندر بانیاس این کشور کسب اطلاع کرد که حادثه رخ داده برای کشتی نفت‌کش با مالکیت کشور سوریه، به دلیل بی‌احتیاطی و عدم اقدامات ایمنی در حین عملیات جوشکاری در زمان تخلیه صورت پذیرفته است.

این مقام نظامی سوری با تکذیب هرگونه عملیات نظامی علیه کشتی نفت‌کش آسیب‌دیده افزود: با تکمیل بررسی کارشناسی عوامل فنی، خبر منتشر شده قبلی از سوی مراجع رسمی اصلاح خواهد کرد.

وی خاطرنشان کرد: سه نفر از کارگرانی که روی عرشه کشتی مشغول جوشکاری بوده‌اند در اثر این سانحه دچار سوختگی شده‌اند.

️منابع بیمارستانی در بندر بانیاس سوریه به خبرنگار «نورنیوز» گفتند: یکی از کارگرانی که در اثر انفجار ناشی از جوشکاری در عرشه کشتی نفت‌کش سوری در بندربانیاس دچار سوختگی شده بود دقایقی قبل بر اثر شدت جراحات وارد شده در گذشت.

بر اساس گزارش اعلام شده دو کارگر دیگر که در این حادثه دچار سوختگی شده بودند تحت مراقبت ویژه قرار گرفته‌اند.

کشتی نفت‌کش سوری بعد از ظهر شنبه ۴ اردیبهشت به دلیل بی‌احتیاطی کارگران حین عملیات جوشکاری دچار آتش‌سوزی محدود شد که آتش بلافاصله توسط نیروهای امدادی مهار شد.

برخی رسانه‌ها با انتساب مالکیت این کشتی به ایران به اشتباه اعلام کردند که علت حادثه، حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به این کشتی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز