خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت سخنگوی قوه قضاییه در پی درگذشت مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان بازرسی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۷۵۹۵

سخنگوی قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت بهنام غفاری فارسانی، مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، غلامحسین اسماعیلی سخنگوی قوه قضاییه با صدور پیامی درگذشت بهنام غفاری فارسانی، مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور را تسلیت گفت.

متن پیام به شرح زیر است:

درگذشت همکار قضایی مرحوم مغفور دکتر بهنام غفاری فارسانی، مدیرکل فقید امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور که تلاش مجاهدانه و فعالیت مخلصانه ایشان بر هیچیک از معاشران آن زنده یاد، بویژه همکاران صدیق ایشان در دستگاه قضایی پوشیده نیست، برای ما که همکاری در طراز مدیران جهادی را از دست دادیم، ضایعه‌ای غمبار و برای خانواده و نزدیکان و دوستان آن مرحوم که پیوسته، عشق به لقای حضرت معبود را در سر داشت، اندوهی جانکاه است.
اینجانب به نیابت از آحاد مدیران و همکاران دستگاه قضایی، درگذشت آن فقید سعید را به خانواده معزز، نزدیکان محترم و همکاران آن مرحوم تسلیت و تعزیت عرض میکنم و برای آن همکار فقید علو درجات در پیشگاه قرب حضرت باری و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل آرزومندم.
گفتنی است مرحوم مغفور بهنام غفاری از قضات جوان، سختکوش و برجسته و نمونه کشوری و مولف کتب حقوقی بود که تمام دوران تحصیل خود را در دانشگاه تهران سپری کرد و همچنین سابقه معاونت دادستان عمومی و انقلاب تهران و سرپرست دادسرای اقتصادی و دادسرای ناحیه ۵ تهران وهمچنین مدیرکل دفتر امور حقوقی سازمان بازرسی کل کشور را در کارنامه داشت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز