خبرگزاری کار ایران

یک مقام آمریکایی:

خواستار توافق با ایران در زمان کوتاه هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۶۹۴

یک مقام آمریکایی بر اهمیت توافق با ایران برای احیای برجام تاکید کرد.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، یک مقام آمریکایی گفت: «من فکر می‌کنم قبل و بعد از هر دور گفت‌وگوها در وین با اسرائیلی‌ها رایزنی زیادی داشتیم. ما مجبوریم تحریم‌هایی علیه ایران را لغو کنیم تا به توافق هسته‌ای برگردیم و ما این را  به اسرائیل گفتیم. این به این معنی نیست که مقابله  با ایران در منطقه را رها خواهیم کرد».

وی افزود: «در دور دوم مذاکرات در وین پیشرفت‌هایی بود اما اوضاع با شرایط هفته قبل فرقی ندارد».

وی  اضافه کرد: «در مذاکرات وین، ایالات متحده مثال‌هایی از تحریم‌ها را به مذاکره کننده ایرانی ارائه کرده است که به نظر آمریکا برای بازگشت به اجرای کامل توافق هسته‌ای باید برداشته شود و تحریم‌هایی که لازم نیست حذف شود را هم ارائه کرده است».

وی مدعی شد: «ایالات متحده به ایران واضح گفته که هیچ شرایطی  وجود نخواهد داشت که آمریکا همه  تحریم‌ها را برداشته و سپس ایران اقدامات خود را آغاز کند. ما آن را قبول نداریم و سایر کشورها نیز قبول نخواهند کرد».

وی ادمه داد: «ما برای توافق عقب نمی‌نشینیم. ما می خواهیم در کم‌ترین وقت به توافق برسیم اما نه به قیمت  توافقی که درخواست‌های ما را برآورده نکند».

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز