خبرگزاری کار ایران

سرلشکر موسوی:

دشمن در سست کردن پیوند میان ارتش و مردم ناموفق بوده است

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۶۵۷۱

فرمانده کل ارتش گفت: دشمنان در سست کردن پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم توفیقی نداشته‌اند.

به گزارش ایلنا، سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در دیدار حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی از دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش (دافوس)، ضمن عرض خیر مقدم به رئیس قوه قضاییه، با بیان اینکه مخاطبان شما در دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش، فرماندهان امروز و فردای ارتش هستند، گفت: همه کسانی که قرار است فرماندهی‌های رده یکم ارتش را به عهده بگیرند باید از این دانشگاه بگذرند.

وی افزود: در این هشتمین روز از ماه مبارک رمضان، شکرگزار درگاه خداوند بزرگ هستیم که نعمت را بر ما تمام کرد و با پذیرفته شدن به جمع سربازان ارتش اسلام، تحت فرماندهی ولی امر مسلمین قرار داد.

فرمانده کل ارتش خاطرنشان کرد: ارتش از همان روزهای اول پیروزی انقلاب تا امروز تحت شدیدترین و پیچیده‌ترین هجمه‌ها و عملیات روانی قرار گرفته است و دشمنان به خیال خام خود می‌خواستند پیوند ناگسستنی ارتش با امام، رهبری و مردم را سست کنند، اما به حول و قوه الهی و با درایت و حمایت حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و با بصیرت خانواده ارتش، هرگز کوچک‌ترین توفیقی در این راه نیافته‌اند و نخواهند یافت.

سرلشکر موسوی تاکید کرد: ارتش ایمان راسخ دارد که مشروعیت، مقبولیت و موفقیت خود را در سایه فرماندهی و وصل به کوثر ولایت دارد و هیچ ترفندی نخواهد توانست این اعتقاد را سست کند.

وی گفت: با عنایات بزرگوارانه فرماندهی معظم کل قوا و تحت هدایت آن امام عزیز است که ارتش به مدال‌های گوناگون کلمه طیبه، ارتش حزب الله و مصداق أَشِدّاءُ عَلَی الکُفّارِ رُحَماءُ بَینَهُم و صادق در شعار ارتش فدای ملت مفتخر شده است.

وی در پایان گفت: در شکر بر نعمت الهی ولایت و بر این عنایات و الطاف، جان، کم ارزش ترین متاع است که بر سرِ دست، شب و روز، در تجافی تقدیم به انقلاب، منتظر اشاره نورانی مولا و مقتدایمان حضرت امام خامنه‌ای است، باشد که عمرمان در خاک و خون میدان نبرد به پایان برسد تا در روز قیامت در پیشگاه خداوند، گلگون کفن و سفیدروی مشهور شویم. «ان‌شاءالله»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز