خبرگزاری کار ایران

کمال پور در تذکر شفاهی:

د روزهای پایانی دولت مردم نباید برای تأمین آب شرب دچار مشکل شوند

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۷۸۸

نماینده مردم پیرانشهر در مجلس گفت:به بهانه روزهای پایانی دولت، مردم نباید در تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکل باشند

به گزارش خبرنگار ایلنا،کمال حسین پور در جلسه علنی امروز (سه شنبه ۳۱ فروردین) مجلس شورای اسلامی طی تذکری  شفاهی خطاب به وزیر نیرو گفت: آیا در جریان هستید که در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته، مردم برای تامین آب شرب و دفع فاضلاب مشکل دارند؟ در شهرستان های پیرانشهر و سردشت و روستاهای آنها علی رغم وجود سدهای متعدد، شرکت آبفای استان و شرکت آبفای شهرستان در تامین آب شرب کوتاهی می کنند!

نماینده مردم پیرانشهر و سردشت در مجلس شورای اسلامی افزود: در برخی از روستاها با ۵۰ خانوار، مردم برای تامین آب شرب مورد نیاز خود مجبور هستند به کوه ها بروند، چرا برای همه شهرها بودجه است، ولی برای مناطق محروم کشور، پیرانشهر، سردشت و سایر مرزنشینان بودجه ای وجود ندارد؟

عضو کمیسیون عمران مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه نباید در تامین آب شرب و کشاورزی مردم پیرانشهر و سردشت مشکلی وجود داشته باشد، عنوان کرد: در شهرستان های سردشت و پیرانشهر سد وجود دارد، اما در تامین آب شرب مورد نیاز و آب کشاورزی مشکلاتی را شاهدیم. هر چه سریعتر دستور دهید تا این مشکل برطرف شود.

حسین پور با بیان اینکه به بهانه روزهای پایانی دولت، مردم نباید در تامین آب شرب و کشاورزی دچار مشکل باشند، گفت: آب به کیلومترها دورتر منتقل می شود، اما مردم پیرانشهر و سردشت علی رغم فاصله چند کیلومتری با سدها، از داشتن نعمت آب محرومند و به حاشیه شهرها کوچ می کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز