خبرگزاری کار ایران

درویشیان با صدور پیامی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۵۳۱۹

رییس سازمان بازرسی کل کشور با صدور پیامی درگذشت سردار حجازی را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، پیام حجت‌الاسلام‌والمسلمین حسن درویشیان به شرح زیر است:

سردار پاسدار جناب آقای حسین سلامی

فرمانده کل محترم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سردار پاسدار جناب آقای اسماعیل قاآنی

فرمانده محترم نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم؛

     باسلام و صلوات بر حضرت محمد و آل محمد(ص) و آرزوی بهره‌مندی شایسته از فضائل ماه ضیافت الهی، عروج سردار رشید اسلام جناب آقای سید محمد حجازی رضوان الله تعالی علیه موجب تأثر شدید اینجانب وکلیه دوستان انقلاب اسلامی در سرتاسر عالم به ویژه جبهه مقاومت گردید.

خضوع مثال زدنی، تدیّن، ولایتمداری، تخصص در عرصه‌های گوناگون نظامی و دفاعی به ویژه تربیت نیرو و حضور مؤثر در بخش‌های گوناگون سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سال‌های جنگ‌تحمیلی تاکنون به‌ویژه فرماندهی نیروی مقاومت بسیج و جانشینی فرماندهی سپاه عزیز قدس، از این مرد خدایی چهره‌ای به یادماندنی و نستوه به یادگار گذاشت.

عروج شهادت‌گونه این سردار رشید اسلام، داغ سردار دل‌ها و امیر مقاومت شهید حاج قاسم سلیمانی رحمه الله علیه را زنده کرد و از خداوند سبحان طلب می‌کنیم تا به برکت این ماه شریف، بر علو درجات ایشان و سایر شهدای نهضت خمینی کبیر قدس‌الله نفسه‌الزکیه بیفزاید.

اینجانب، این ضایعه را به وجود مقدس امام زمان ارواحنا فداه، فرماندهی معظم کل قوا، پاسداران رشید انقلاب اسلامی و خانواده معزز وی تسلیت عرض نموده، رضوان و غفران الهی را برای ایشان مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز