خبرگزاری کار ایران

حدادی در گفت‌وگو با ایلنا:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی علیه کسانی است که به دنبال دسیسه و توطئه هستند/ شخصی رئیس‌جمهور شود که به معنای واقعی کنار مردم باشد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۱۳۳

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی است بر دهان افرادی که طی سالیان گذشته همواره تلاش‌شان بر این بوده که دسیسه و توطئ علیه مردم کنند.

علی حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای در انتخابات ریاست جمهوری و این که چرا عده‌ای به دنبال حضور کم در این دوره از انتخابات هستند، گفت: شعاری که سالیان سال  و طی ۴۰ سال نظام جمهوری اسلامی ایران عملیاتی کرد مردم سالاری دینی و مردم باوری بود و همیشه هم بر این اصل پایبند بوده است.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور خاطر نشان کرد: انتخابات ریاست جمهوری در کشور ما بسیار اهمیت دارد و این دوره از دوره‌های پیشین بسیار با اهمیت‌تر است. مردم با این مشارکت هم سرنوشت ۴ سال آینده خودشان را تعیین می‌کنند و هم اینکه سرنوشت ۴ سال آینده  قوه مجریه که قانون اساسی اختیارات بسیار فراوانی را به آن داده است، مشخص می‌کنند.

وی ادامه داد: اگر مردم دقت لازم را داشته باشند، افرادی را که توانمند هستند و به معنای واقعی کلمه همراه و کنار مردم باشند را انتخاب می‌کنند. 

نماینده ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان تاکید کرد: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مشت محکمی است بر دهان افرادی است که طی سالیان گذشته همواره تلاش‌شان بر این بوده که دسیسه و توطئه علیه مردم این مملکت داشته باشند.

وی با بیان این که مردم  در گذشته هم با مشارکت‌شان پای صندوق‌ها اثبات کرده‌اند که پای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده‌اند، اظهار داشت: مردم امروز از ناملایمات مخصوصا در بخش اقتصادی و معیشتی گلایه دارند و اعتقادم بر این است  اگر پای صندوق‌ها مشارکت حداکثری را داشته باشند، می‌توانند  آینده بسیار درخشانی را برای کشورمان  رقم بزنند.

حدادی خاطرنشان کرد: ایران ظرفیت‌های بسیار بالایی دارد، بایدنگاه به داخل کشور داشته باشیم و منتظر نگاه بیگانگان نباشیم چرا که ظرفیت‌های داخل می‌تواند یک آینده روشن را برای ما ترسیم کند.

وی افزود: مشارکت مردم پای صندوق‌های رأی نه تنها بر تعیین سرنوشت خودشان تاثیرگذار خواهد بلکه این پیام را به خارج از کشور و در سطح بین‌المللی می‌دهد که آنان با‌ تمام مشکلات موجود پشت نظام خود ایستاده‌اند.

رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور ادامه داد: انتخابات بار سنگینی بر دوش مردم از نظر انتخاب فرد اصلح گذاشته است و از سوی دیگر همین بار سنگین بر روی دوش فردی گذاشته می‌شود که به عنوان رئیس‌جمهور انتخاب می‌شود؛ چرا که باید بتواند وظیفه خودش را در قبال مردمی که انتخابش کرده‌اند به درستی انجام دهد.

وی گفت: اعتقادم بر این است مردم در انتخابات ۱۴۰۰ پای صندوق‌ها خواهند آمد و با بصیرت خودشان در راستای مردم‌سالاری دینی، مشارکت خوبی خواهند داشت و برای سرنوشت ۴ سال آینده کسی را انتخاب خواهند کرد که بتواند مشکلات را برطرف کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز