خبرگزاری کار ایران

پیام امیر صباحی‌فرد به مناسبت فرارسیدن روز ارتش

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۳۶۲۱

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانفشانی های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد

به گزارش ایلنا، سرتیپ علیرضا صباحی‌فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در آستانه فرارسیدن ۲۹ فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و جانفشانی های نیروی زمینی قهرمان پیامی صادر کرد

متن این پیام به این شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم

الذین آمنو و هاجرو و جاهدوا فی سبیل الله باموالهم و انفسهم اعظم درجه عندالله و اولئک هم الفائزون

حضور برادر ارجمندم امیر سرتیپ ستاد کیومرث حیدری

 فرمانده محترم نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران

سلام علیکم

 بیست و نهم فروردین مرهون جان فشانی رزمندگانی و غیورمردانی است که امنیت، اقتدار، عزت و سرافرازی را برای ملت شریف ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

صلابت و جان فشانی کارکنان ارتش بالاخص نیروی زمینی محبوب و ایثارگر به جهانیان بخصوص دشمنان کوردل این نظام مقدس ثابت کرده است که در دفاع از نظام مقدس و آرمان های بنیان گذار انقلاب اسلامی امام خمینی (ره) از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد و به هیچ بیگانه ای جرات دست اندازی به این مرز و بوم را نخواهند داد.

۲۹ فروردین ماه یادآور نقش آفرینی و ایستادگی نیروی زمینی قهرمان در طول دوران هشت سال دفاع مقدس است که با مجاهدتشان پیشرو حفظ هویت و استقلال ایران اسلامی بودند و در سایه این مجاهدت هویت، استقلال، ناموس، افتخارات، تاریخ و فرهنگ خود را حفظ کردند.

خدمات اجتماعی و مردمی ارتش و  نیروی زمینی سرافراز در مواقع حساس و بحرانی کشور از جمله سیل، زلزله و کرونا از جمله ی اقدامات ملموس، دلسوزانه و جهاد گرانه ای بود که شعار 《ارتش فدای ملت》را به معنای واقعی تحقق بخشیده است و ارتش امروز یک ارتش مردمی و ایثارگر است.

اینجانب به نمایندگی از آحاد کارکنان نیروی پدافند هوایی ارتش فرا رسیدن ۲۹فروردین روز ارتش و نیروی زمینی را خدمت حضرتعالی و کلیه رزمندگان زحمتکش و جان بر کف آن نیروی خدوم و انقلابی تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

امید است در ظل توجهات  حضرت ولیعصر  (عجل الله تعالی فرجه الشریف) و رهبری های داهیانه مقام معظم رهبری در کنار سایر نیروهای مسلح شاهد پیشرفت روز افزون ایران اسلامی باشیم.

سرتیپ ستاد علیرضا صباحی فرد

فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش ج.ا.ا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز