خبرگزاری کار ایران

مقصودی در تذکر شفاهی:

احیای عظیم خودرو و سامان کاشی انگیزه و امید را به رگ‌های خشکیده جوانان بروجردی تزریق کرد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۲۴۳۳

نماینده مردم بروجرد در مجلس از رسیدگی به موقع درباره تعطیلی دو واحد تولیدی بزرگ در این شهر توسط ریاست قوه قضائیه تشکر و قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، فاطمه مقصودی در نشست علنی امروز (سه‌شنبه ۲۴ فروردین ماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی خود خطاب به رئیس قوه قضائیه گفت: شما بهترین رئیسی هستید که ما در رویای خود آرزوی آن را داشتیم و مردم مظلوم شهر آیت الله بروجردی تا ابد قدردان و حق‌شناس حمایت شما از دو واحد تولیدی این منطقه هستند که در سایه غفلت مسئولان از چرخه تولید خارج شده‌ بود.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دو واحد تولیدی عظیم خودرو و سامان کاشی بعد از سال‌ها تعطیلی و در شرایط سخت کنونی که بیم آن می‌رفت این سرمایه با واگذاری به غیر، به سرنوشت تراکتورسازی، نیشکر و هپکو دچار شود، اظهار داشت: حضور به موقع و تصمیم‌گیری شما، تزریق انگیزه و امید در رگ‌های خشکیده کارگران با دست‌های پینه بسته و جوانان ناامید از اشتغال بود که دستور رسیدگی خارج از نوبت به پرونده این دو کارخانه را دادید.

وی در ادامه در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش خواستار رفع مشکل محاسبه‌ای سنوات خدمتی معلمان دانشسرایی که بلاتکلیف بوده و بازنشستگی آنها در هاله‌ای از ابهام است، شد.

مقصودی همچنین در تذکر دیگری خطاب به وزیر بهداشت، دانشگاه علوم پزشکی شهرستان بروجرد را یک مطالبه قدیمی و به حق دانست.

عضو هیات رییسه کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس در پایان خطاب به وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد که موانع افتتاح آزادراه خرم آباد- اراک هر چه سریعتر برداشته شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز