خبرگزاری کار ایران

پیام تبریک دریادار سیاری به مناسبت روز ملی فناوری هسته‌ای

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۵۹۶

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران در پیامی با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای به رییس سازمان انرژی اتمی گفت: بیستم فروردین روز عزم ملی و خیزش سترگ علمی دانشمندان و محققان جوان ایران اسلامی در تبلور توانمندی‌های علمی کشور است.

به گزارش ایلنا، دریادار حبیب‌الله سیاری در پیامی به علی اکبر صالحی ریاست  سازمان انرژی اتمی جمهوری اسلامی ایران با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای نوشت: بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای؛ فرصت مغتنمی است برای پاسداشت مجاهدت‌های دانشمندان و متخصصان متعهدی که با استعانت و توسل بر خداوند متعال و با ایمانی راسخ به اصل «ما می‌توانیم» و با اراده‌ای پولادین و همتی انقلابی و با خودباوری و اتکاء به تخصص و توانایی خود در راه پیشرفت، توسعه علمی و اعتلای میهن اسلامی از هیچ کوششی دریغ نکرده و به پیشرفت‌های شگرفی در عرصه مختلف علمی و پژوهشی به ویژه فناوری صلح‌آمیز هسته‌ای دست یافته‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر هسته‌ای؛ فرا رسیدن بیستم فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای؛ روز عزم ملی و خیزش سترگ علمی دانشمندان و محققان جوان ایران اسلامی در تبلور توانمندی‌های علمی کشور و بومی‌سازی صنعت انرژی هسته‌ای و پیوستن جمهوری اسلامی ایران به زمره کشورهای صاحبان این فناوری را به وی، مدیران خدوم و دانشمندان فرهیخته این فناوری راهبردی تبریک و تهنیت عرض گفت.

سیاری در این پیام از درگاه خداوند متعال توفیق تداوم خدمت صادقانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در ظل توجهات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه ای(مدظله العالی) مسئلت کرد.

وی گفت: به فرموده فرماندهی معظم کل قوا(مدظله العالی)، صنعت هسته‌ای در دنیا، یک صنعت پیشرفته است، یک صنعت مهم است، این را هم بچه‌های خودمان به دست آوردند، این انفجار ظرفیت‌های درونی و استعدادهای درونی بچه‌های ما بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز