خبرگزاری کار ایران

تسلیت معاون امور مجلس وزارت دفاع در پی درگذشت سردار کرمی‌راد

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۳۲۰

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در پیامی درگذشت سردارمحمد کرمی راد نماینده اسبق مجلس و فرمانده اسبق سپاه را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا، سردار «رضا طلایی نیک» در پی درگذشت سردار «محمدکرمی راد» نماینده اسبق مجلس شورای اسلامی و فرمانده اسبق لشکر۱۱ سپاه و مشاور سپهبد شهید قاسم سلیمانی پیام تسلیت صادر کرد.

در متن پیام معاون حقوقی وزارت دفاع آمده است: سردار دکتر محمد کرمی راد پس از سال ها مجاهدت در عرصه های دفاعی و سیاسی از دنیای فانی به جهان باقی سفر کرد.

در ادامه این پیام ‌آمده است: منش مردمی و اهتمام جهادی در بیش از چهل سال عمر پاسداری و ولایتمداری انقلابی سردار کرمی راد برای هم‌رزمان و همکاران ایشان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیز مجلس شورای اسلامی و عرصه های مستشاری، پژوهشی، دانشگاهی و نقش آفرینی ایثارگرانه و مدبرانه این جانباز دفاع مقدس در نمایندگی مردم شریف کرمانشاه در خانه ملت و نیز مجاهدت در رده های عملیاتی و فرماندهی سپاه و همچنین خدمات سیاسی، فرهنگی واجتماعی ماندگار است.

سردار طلایی نیک ضمن آرزوی علو درجات برای آن رزمنده سفر کرده، برای خانواده و دوستان، همرزمان، نمایندگان و مردم ولایی کرمانشاه صبر اجرآفرین مسئلت کرد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز