خبرگزاری کار ایران

گزارش سخنگوی ستاد انتخابات کشور از پایان روز چهارم ثبت‌نام انتخابات شوراهای اسلامی روستا

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۰۲۶۴

دبیرستاد انتخابات کشور گزارش تجمیعی از ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز چهارم ثبت نام را ارائه کرد.

به گزارش ایلنا، سید اسماعیل موسوی با اعلام این خبر گفت: تا پایان روز چهارم ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا، ثبت نام ۷۹ هزار و ۷۳۲  نفر قطعی شده است، که از این تعداد ۷۴ هزار و ۶۳۵ نفر مرد و  ۵۰۹۷ نفر زن هستند.
وی بر همین اساس افزود: ۹۴ درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان روز چهارم، مرد و  ۶ درصد زن هستند.
موسوی ادامه داد: ۹ درصد ثبت نام کنندگان انتخابات شوراهای اسلامی روستا دارای سابقه ایثارگری و ۲۷ درصد سابقه عضویت در  شوراها را  دارند.
مدیرکل انتخابات وزارت کشور افزود:  بیشترین گروه سنی ثبت نام کنندگان تا پایان روز چهارم مربوط به گروه سنی ۳۶ تا ۴۵ سال است.
سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به روند ثبت نام داوطلبین در روستاهای سراسر کشور گفت: تاکنون پنج روستای کشور به نام های روستای چاه میرک در شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، روستای اورین در شهرستان بهارستان استان تهران، روستای رمیله در شهرستان آبادان استان خوزستان، روستای چاه شک در شهرستان بینالود استان خراسان رضوی و روستای دوویره در شهرستان بوشهر استان بوشهر بیشترین میزان ثبت نام تا روز چهارم انتخابات شوراها در کشور داشته اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز