خبرگزاری کار ایران

آیت‌الله جنتی:

انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند/ مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مشارکت داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۸۱۵

دبیر شورای نگهبان گفت: امیدوارم که همه‌ مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده، در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

به گزارش ایلنا،آیت‌الله احمد جنتی روز چهارشنبه در سخنانی در نطق پیش از دستور جلسه امروز، با تبریک ایام شعبانیه و حلول سال جدید شمسی، ضمن توصیه به مردم برای استفاده بیشتر از روزهای باقی مانده ماه شعبان، گفت: جوانان مومن زیادی در کشور حضور دارند و ما امید داریم که به دعاهای خالصانه این جوانان و همت مضاعف مسئولان، مسائل و مشکلات کشور هر چه زودتر حل شود.

دبیر شورای نگهبان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به وضعیت کرونا و ابتلای هزاران نفر از مردم به این بیماری منحوس افزود: متاسفانه دوباره تعداد زیادی از شهرهای کشور به شدت درگیر کرونا شده‌اند؛ کرونا به سرعت در حال پیشروی است و این بسیار نگران کننده شده، ولی امیدواریم که مسئولان و مردم با همکاری هم، هر چه زودتر وضعیت را کنترل کنند.

جنتی با اشاره به وضعیت اقتصادی کشور اظهار کرد: وضعیت اقتصادی کشور بسیار نگران کننده است و معلوم نیست که آیا مسئولان از اصلاح وضعیت موجود اقتصادی، ناتوان هستند یا اینکه اعتنایی ندارند؛ وضعیت برای اقشار کم درآمد جامعه، بسیار سخت شده و نرخ‌ها هر روز بالا می‌رود، مسئولان باید هر چه سریعتر به مشکلات مردم رسیدگی کنند.

وی به موضوع مهم انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و گفت: امسال ما انتخابات ریاست جمهوری، میان دوره مجلس شورای اسلامی، میان دوره‌ای خبرگان و انتخابات شوراها را در پیش داریم؛ امیدوارم که همه‌ مردم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و تدابیری که اندیشیده شده، در انتخابات مشارکت حداکثری داشته باشند چرا که انتخابات سرنوشت کشور را رقم می‌زند.

دبیر شورای نگهبان ادامه داد: تمام امور اجرایی و اداره کشور بر عهده رییس جمهوری است و اگر فردی توانمند به عنوان رییس جمهوری انتخاب شود، حتما می‌تواند مشکلات مردم را حل کند.

جنتی تاکید کرد: شورای نگهبان برای رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم هر کاری از دست بربیاد، دریغ نخواهد کرد و به نظر می‌رسد که وقتی ما در این وضعیت سخت اقتصادی همراه و هم‌درد مردم هستیم، می‌توانیم مسئولان امر را فراخوانده و از آنها بابت شرایط فعلی توضیح خواسته و تذکرات لازم را بدهیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز