خبرگزاری کار ایران

سخنگوی حزب اراده ملت در گفت‌وگو با ایلنا:

کنگره حزب اراده ملت ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد/ حاما کاندیدای اختصاصی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۹۶۲۹

مختاری از برگزاری کنگره حزب اراده ملت در ۱۰ اردیبهشت ماه خبر داد.

اسماعیل مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، در خصوص برگزاری کنگره سراسری حزب اراده ملت، اظهار کرد: طبق مصوبه و تصویب شورای مرکزی،‌ کنگره حزب اراده ملت با کمی تأخیر در ۱۰ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این مجمع عمومی، اعضای جدید شورای مرکزی و بازرسان انتخاب خواهند شد. برنامه سه ساله آتی به رأی اعضا گذاشته خواهد شد. ممکن است برخی از اصلاحات و پیشنهادات در مجامع مطرح شود.

سخنگوی حزب اراده ملت بیان کرد: برای انتخابات شوراها فعالیت‌های خوبی را در نظر داریم و از شهرها و استان‌های مختلف کاندیدا داریم. به اعضایی که توان حضور در انتخابات دارند،‌ کمک رسانی کردیم و کلاس‌هایی برای آشنایی بیشتر با قوانین و شرح وظایف و پیگیری مطالبات عمومی و مردمی را برگزار کردیم.

مختاری ادامه داد: بر همین اساس تلاش می‌کنیم کاندیداها پر توان و پر فروغ معرفی شوند و ما نیز آنچه که در توانمان است، را برای حمایت از آنها استفاده خواهیم کرد.

وی در خصوص انتخابات ریاست جمهوری نیز گفت: تاکنون حزب، کاندیدای اختصاصی برای انتخابات ریاست جمهوری ندارد و تمامی موضوعات به ترکیب جدید شورای مرکزی بستگی دارد. اما در مجموع با توجه به اینکه حزب اراده ملت یک حزب اصلاح طلب است، با مبانی اصلاح طلبی به کاندیداهای ریاست جمهوری نگاه خواهد کرد.

سخنگوی حزب اراده ملت افزود: تاکنون نظر بر این است که چون کاندیدای اختصاصی نداریم و تأیید صلاحیت افراد نیز مشخص نشده، اظهار نظر در این مورد صورت نگیرد و باید منتظر باشیم که شورای مرکزی جدید سیاست‌ها را مشخص کند.

وی درباره جبهه اصلاحات ایران نیز بیان کرد: جبهه اصلاحات ایران،‌ نهاد اجماع سازی است که ما مخالفتی با آنها نداریم و از فعالیتشان استقبال می‌کنیم و مستقل رفتار کردن ما به معنای مغایرت رفتاری و مخالفت با جبهه اصلاحات نیست. 

مختاری به شرایط اقتصادی و نابسامانی‌های کنونی اشاره کرد و گفت: اصلاح طلبان مبرا از این مشکلات نیستند؛ دولت مستقر کنونی، دولتی است که حمایت اصلاح طلبان را داشته بر همین اساس اصلاح طلبان باید پاسخگوی عملکرد دولت کنونی باشند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز